هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بیب بیب

عامو من عاشق اینم که هشت میاد و با لحن خیلی جدی یهو میگه ببین هفت من اصلا خوشم نمیاد تو اینجوری میگی .

:)))) 

بعد یه بار با عصبانیت گفت نمیفهمی میگم خوشم نمیاد منم گفتم شنیدم اهمیت ندادم :/ 

اقا کارد میزدی خونش درنمیومد :)) 

یه بار خواب دیدم از دستم خیلی عصبانیه و داره اباژور اتاقشو پرت میکنه سمتم و منم رفتم بیرون از اتاق .

وقتایی که میخوام خودمو لوس کنم یا مثلا خیلی عاشقانه و چیزدار اسمشو صدا بزنم میفهمه کارم گیره پیشش اینجوری جواب میده :

ها ؟! چته ؟!  :)) یا میگه بِرووو بِرووو

یا مثلا بوسش میکنم یا میگم قربونت برم من ، میگه قربون صدقه پسر مردم نرو :)) خوشم نمیاد :)) یا نمیخوام قربون صدقم بری :)) 


نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو 1396/08/29 ساعت 09:59

خخخخ
راست میگه چه معنی داره قربون صدقه پسر مردم میری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد