هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

the punisher

دیگه جو هوای پاییزی و دو نفره و شکست عشقی اینا ما رو گرفته  قمیشی هم که اهنگ داده اوه اوه همش دوس دارم بیام بنویسم :)) 

شما هم وقتی همه جا ساکته نویز میشنوید ؟! من فقط طبقه ی سوم این شکلی هستم .

اونم به خاطر فضاشه فکر میکنم .

پانیشر رو دیدید ؟ سریال پانیشر سریال پر ازدردِ ... . 



نظرات 2 + ارسال نظر
Trane fn 1396/08/29 ساعت 02:12

سلام من خیلی ادم با دقتی نیستم تا حالا چیزی نشنیدم تو تنهایی این سریال هم ندیدم تا حالا یادم باشه ببینم . و دیگه اینکه پاییزتون پر عشق . انشالله حال اون دوستتون که شکست خورده تو رابطه اش زودتر بهتر بشه به ارامش برسه من خیلی بیادشم

تیلوتیلو 1396/08/29 ساعت 09:54

چرا من آلبوم جدید قمیشی را گوش نکردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد