هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

چندش خانوم

عاقا یکی از همکارا هست ، از اون جانماز آبکشاااا ، یه سلیطه ای هم هست که نگو و نپرس از اون سلیطه هاس .( بچه ها اسمشو گذاشتن چندش خانوم)

چند وقت پیشا یه کنفرانس ، سناریو یه همچین چیزی در مورد قلب و عروق برگزار شد و یه مبلغی رو باید میریختی به حساب برای شرکت در این کنفرانس علمی .

این دوست ما برگشت گفت من قراره برم شما ها ثبت نام کردین ؟! عاقا اینم برگشت گفت تو رفتی ویس بگیر من ازت میگیرم . برگشتم بهش گفتم خانوم فلانی مگه حق الناس نیست این کار ؟! شاید اونایی که پول دادن راضی نباشن !!

(حالا من زیاد وارد نیستم اطلاعی هم ندارم اصلا محض حالگیری گفتم ) 

که به دوستم گفت عه خب پس فلانی جزوه که مینویسی اونو برام بیار .

عاقا اگه ویس حق الناس باشه جزوشم باید حق الناس باشه دیگه ، نیس ؟! 

ما دیگه هیچی نگفتیم .

خلاصه عاقا بعضیا خیلی اب زیر کاهن در عین جانماز اب کشیدن .

مگه مومن بودن به اینه که محرم بشه نذری بدی نذری بگیری نماز و روزه بجا بیاری . پس این حق الناس که میگن چی میشه ؟! 

این حرفای ناروا و اینا ؟! 


پ.ن:

داشتم با دوستم حرف میزدم گفتم اره فلانی خیلی سلیطس .

عاقا ننمون با چشمای گرد برگشت نگام کرد تا حرفام تموم شه ما هم نیم ساعت طولش دادیم این همونجا وایساد :/

دیگه گفتیم بیخیال یه چیزی میشه . 

صحبتمون تموم شد و ننه با یه نگاه اسف باری گفت از این به بعد اگه از این حرفا زدی بقیه پرسیدن خانوادت تربیتت نکردن بگو چرا اتفاقا خیلی سعی خودشونو کردن من تربیت پذیر نبودم .

:/ ما هم خجل گشتیم .

راست میگه خداییش :)) 

ناگفته نمونه من فقط اینجا و اکیپمون اینجوری میحرفم ولی خونه ، مهمونی ، محل کار اصلا و ابدا :)) ننمون جرمون میده :)) 

ننم خبر نداره اینجا ننه خطابش میکنم تو رو خدا بهش نگید :(



نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا 1396/08/29 ساعت 00:46 http://roga2.blog.ir

به به منو دست کم گرفتی خانم دکتر.
نخبه خودت عزیزممممم

Trane fn 1396/08/29 ساعت 02:21

من جدیدا به این باور رسیدم دین یعنی انسانیت و بس. شمر هم نماز میخوند ولی یه کاری کرد همه یه قرن هست لعنتش میکنن اصلا به نماز و روزه زیاد نیس مسلمونی متاسفانه فقط یه عده فیلم بازی میکنن تو اجرای یه سری از احکام. این لحن نوشتنتون خیلی خوبه . اشناییتون باعث افتخاره خانوم دکتر . من با این لحن نوشتنتون خیلی احساس صمیمیت و راحتی میکنم خیلی ممنون که با ما هم مثل دوستاتون راحت هستید و اجازه میدید باهاتون راحت باشیم

تیلوتیلو 1396/08/29 ساعت 09:32

وای اینقدر خندیدم نزدیک بود میز را گاز بزنم

تیلوتیلو 1396/08/29 ساعت 16:18

نبودیا
نگو نفهمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد