هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

حرص و جوش

نمیدونم چرا بعضیا نمیفهمن یا نمیخوان بفهمن .

عزیزم وقتی شوهرت دچار تیرگی شعوره ، بیخودی قانع نباش بیخودی نگو خب ارایشگاه نمیرم ، اون نمیفهمه که تو داری قانع بازی درمیاری که بگی کم خرجی و فلانی .

پس فردا هم بهش بگی من این همه قناعت پیشه کردم میگه میخواستی نکنی الکی منت نذار .

اون میره سرکار یا تو میری سر کار ، فرق نداره وظیفشه بره پول دربیاره و تو وظیفته به بهترین نحو ممکن خرج کنی و به خودت برسی .

دیگه به ساده ترین شکل ممکن گفتم .

دوستم (همونی که تعریف کردم شوهرش با کل دانشگاه خوابیده) دقیقا جلوی درب ورودی گوشیش از دستش افتاد و ال سی دیش سوخت . یه عزایی گرفت گفتیم چی شده !! تنها بودیم دوتایی ، گفتم خب بسه حالا تو هم ، گفت اخه نمیره یکی بهترشو بخره که میره یه گوشی ساده میخره حتما .

به خاطر پز عالی و جیب خالی اول زندگی و یه سری مشکلات پر خرج دیگه ، یکم داره پیستون فشار از بالا فشار میاره بهشون.

رفته به شوهرش گفته اره گوشیم اینجوری شده .

شوهرش گفته خب حالا عیبی نداره یکی دیگه میخریم .

اینم گفته نه مرسی همینو بده درست کنن همینو میخوام .

بعد فکر میکنید گوشیش چیه ؟! اِس تری مینی  -_- 

آفتابه خرج لحیم !!!

کلی فحش و خاک تو سرت بهش گفتیم ، گفتم عزیزم یه گوشی  هوشمند ششصد تومن بیشتر نیس گفت یکی از قسط هامون اتفاقا ششصد تومنه .

گفتم ما هر وقت میایم تو اینجایی (بیمارستان) پولاتو چی کار میکنی دقیقا ؟! 

هیچی نگفت . صد در صد کمک شوهرش میکنه . اونم کسی که شعورش در این حده که پس فردا بهش میگه تو هم باید کمک کنی . یعنی میشه وظیفه . اگه شعور داشت که به غیرتش برمیخورد تو داری دست میکنی توی جیبت نه اینکه به زور بهت بگه برو سرکار که من بتونم قرض هامو بدم .

من این پسره رو میشناسم پس فردا میره دنبال یه دختر قرتی این خط این نشون ، میره دنبال یه دختری که خرج خودش میکنه و به خودش میرسه و تو هم برو کار کن بیار بده به اقا قسطاشو بده.



پ.ن:


یه چیزایی هست که هیچوقت قدیمی نمیشن مثل زنی که خرج نداره ارج نداره .

نظرات 2 + ارسال نظر
Trane fn 1396/08/30 ساعت 22:25

خیلی طفلکی هست دوستتون فکر میکنه داره کار درست انجام میده خدا خودش کمکش کنه انشالله

تیلوتیلو 1396/09/01 ساعت 09:36

چقدر حرص خوردی
من که کلا دست از قضاوت دیگران برداشتم
اینهمه هم حرص و جوش نمیخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد