هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

ناراحتی

چاق شدم :( به خاطر غذای بیمارستان :( بدم میاد :( دو روز پیش غذا گرفتم هنوز سیرم :( 

از این ناراحتم که هشت با یه حالت خاصی بهم میگه چاق شدی :(

از این بیشتر ناراحتم که چرا باید مطابق با خواسته ی اون رژیم غذاییم یا وزنم رو تغییر بدم :(

اصلا تو کتم نمیره :(

اصلا من دوست دارم چاق باشم :( بی تربیت تو که نباید انقدر واضخ به روم بیاری :(

خیلی زشت و نفهمانه س که پارتنرت به خاطر اینکه چاق شدی تو رو نخواد . حالا البته هشت این کارو نکرده ولی اگر میل و کششی هست صرفا باید به خاطر دوست داشتن باشه نه به خاطر هیکل و ظاهر ، وگرنه پس فردا به یه نفر که کمرش از تو باریک تره باختی .



پ.ن:


ینی نشد من یه چیزی بنویسم ربطش ندید به هشت .

اتفاقا هشت هروقت میگه چاق شدی و من با لحن ناراحت میگم خیلی چاق شدم ؟! :( قربون صدقم میره و میگه من همه جوره تو رو دوست دارم . چند سالی هست همو میشناسیم دورادور ،  هم چاق منو دیده هم لاغر منو ، بدون ارایش با ارایش با فرم کار بدون فرم کار ، با موهای صورت و سیبیل ، بدون سیبیل ، با سلیطه بازی و بدون سلیطه بازی ، خلاصه همه جوره با من اشنا بود .

من اگه لاغر بشم به خاطر خواست خودمه اگه چاق بشم بازم به خاطر خواست خودمه ، من هیچ کاریو چون هشت میخواد یا دوست داره انجام نمیدم چون در درجه ی اول برای خودم مهم هستم یا خواست خودمه . خلاصه شاید شما هرجور شوهرت بخواد همونجوری رفتار میکنی ، این نسخه ی زندگی شماست براتون ارزوی خوشبختی میکنم . 



نظرات 2 + ارسال نظر
mahee 1396/09/01 ساعت 19:09

اگه براش هیکل مهمه حواست به خودت باشه

ارمان 1396/09/02 ساعت 10:58

اتفاق زن چاق خیلی حذاب تر و خوش استیل تره
اینو بهش بگو بذار زد حال بخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد