هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

نفس کش

قرار شد ناهار بیاد پیش من ، بتونم بزنمش .

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا 1396/09/05 ساعت 14:49 http://roga2.blog.ir

ناهار بیاد پیشت به شرطی که تهش به رابطه نکشه.
محیا میگم من یه راه حلی دارم برای خودم گاهی جواب میده‌ توام امتحان کن.
هروقت چیزی بین مون پیش میاد قهر و ناراحتی چیزی وقتی ببینم با حرفام پشت تلفن یا رودرو خالی نشدم براش مینویسم طومار اس ام اس یا تلگرام . میخونه جواب میده البته چیزی ننویسی که بدتر کنی اوضاع رو.
خواسته هاتو بنویس براش.

Va hid 1396/09/22 ساعت 19:10 http://pitek.blog.ir

سلام حالتون خوب خیلی اتفاقی با وبتون اشنا شدم
وب خاصی داری! یه خانمی که میخواد حداقل در ظاهر صادق باشه اهل دوز و کلک نباشه دنیا رو همونجوری که هست می بینه یعنی اهل محافظه کاری نیست یه جاهایی ادم فکر می کنع شما پسرید !! یه جاهایی از حس زن بودن حرف می زنید انگار یه زن خیلی سنتی هستید !! یه جورایی جمع اضداد هستید پست های زیادی خوندم ! واسم جالب و نو بود راستی لینک شدی !! بیشتر به وبت سر می زنم هرچند چند وقتی که کم میام وب! دلتون شاد ! ساعت دو دقیقه از ۷ و ۸ دقیقه گذشته! دنیاتون سر جاش!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد