هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

چس کن برقی

بلاک بود .

چند باری زنگولید دید بلاکه دیگه نزنگولید .

عصر اومد خونه ی ما ، دنبال من حاضر شدم بریم بیرون .

سوار ماشین که شدم دیدم گل گرفته برام .

گفتم من به این چیزا احتیاجی ندارم من میخوام به حرفام گوش بدی وگرنه این گل به هیچ درد من نمیخوره .

خلاصه حرف زدیم ، بستنی خوردیم ، رفتیم کافه ، از اون طرف دور زدیم رفتیم چیپس و پفک خرید .

من میگفتم وقتی چیزی دلخورم میکنه باید حرف بزنیم اون میگفت دلیلی نداره چیزی رو کش بدیم . 

بهش گفتم بعضی چیزا هست با منت کشی و معذرت خواهی درست نمیشه ، اون ادم از چشمت میفته .

اونم گفت بار اخریه که میبینم بلاکم کردی میام منت کشی ، منم گفتم بار اخری که میگم کاری رو انجام نده و انجام میدی انقدر خوب باهات برخورد میکنم .

گفت این برخورد خوبت بود ؟! 

گفتم اره ، پس چی ؟! 

دیگه رفت رو دور مسخره بازی و چرت و پرت گویی .

میخواد خونه بخره ، میگه زود بریم خونه ی خودمون مثل این اواره هاییم :))

منم گفتم هنوز زوده ، یکم بیشتر باید بشناسمت ببینم اخلاقت چطوره :))

چرا باید یه پسر مجرد یه خونه داشته باشه ؟! قبل از ازدواج خونه داشت ، چند وقتی هست فروخته . 

اما خب اون سوپری نزدیک خونش میگفت من روی سر این پسر قسم میخورم انقدر پسر خوبیه . کلا نتیجه ی تحقیقات حاکی از ان است که گوه زیادی ای نخورده . 

دلیلی نداره خونه مجردی داشته باشه اخه !! نمیدونم والا چی بگم . خیلی دوست دارم به اون دخترا پی ام بدم بپرسم ازشون با هشت چه نسبتی داشتن . وای دارم از فضولی میمیرم کاش همون موقع که گفتم اینا کی هستن گفت زنگ بزن ببین چی میگن ، این کارو کرده بودم .

خونه ی مجردی و شماره ی اون دخترا توی گوشیش ، معنیش چی میتونه باشه ؟! 


*دعا کنیم برای زندگی همه ی مرغ و خروس هایی که مثل من جای بدی گیر کردن . اصلا برای همه دعا کنیم و خوب بخوایم از خدا. برای خوشبخت شدنمون دعا کنیم .


نظرات 6 + ارسال نظر
پریسا 1396/09/06 ساعت 20:30 http://roga2.blog.ir

همون خبری ازت نیست آشتی کردید و برامن خودچس کنی میکنی.

میخواد خونه بخره راحت دائم ببرت اونجا و .....
خوب گفتی باید بشناسمت.
حالا نتیجه همه حرفات چی شد؟
نگفتی چرا بهت اون حرف زشت رو زده؟
حالا که اشتی کردید یه کم خودت رو بیشتر براش تحویل بگیر.

نه 1396/09/06 ساعت 22:16

ایشالا خوشبخت بشی دختر

پریسا 1396/09/06 ساعت 22:41 http://roga2.blog.ir

اگه میخواستی بفهمی همون موقع که خودش گفت باید میزدی.
تو دوستش داری شوهرته دوست پسرت که نیست. حالا پی امم دادی اونام تهش گفتن باهاش تا اخرش رفتن عاشق هم بودن همو کردن و.... بعدش میخوای چکار کنی؟ طلاق بگیری؟ اگر بگیری یه مصیبته اگه نگیری تا قیامت فکرت مشغوله بدبین میشی گیر میدی بهش بددل میشی دعوا و...........
پس کلا بی خیال اون دخترا شو اصلا اصلا اصلا هم توی دعواهات اسمشون رو پیش نکش.
خودچس کن رو از برق کشیدی؟ الان آشتی کردید رفتی تو کار لب و لوچه.

motassef 1396/09/06 ساعت 23:00

marizi shoma! bimari.
yani chi khune mikhad chikar?
be in kara migan tajassos tu harime shakhsi.
"malume gohe ziadi nakhorde" chie? yekam ehteram bezar be tarafe moghabelet.
be adamayi mese to migan control freak.
khejalat bekesh.

تیلوتیلو 1396/09/07 ساعت 12:00

شک بدترین چیزی هست که میشه تو زندگی داشت
خونه خریدنش کاملا عاقلانه س
و اینکه دوست داره باهات زیر یک سقف باشه کاملا طبیعیه
ولی اینکه بهش شک داری خیلی بده
چند تا شماره تو گوشی مجوز هیچ شک و شبه ای را به تو نمیده...

نبکا 1396/09/08 ساعت 03:49

از صمیم قلب ارزوی خوشبختی می کنم براتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد