هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

کلپچ

صبح زود زنگ زده میگم بله ؟! میگه بیام دنبالت بریم کلپچ بزنیم؟ 

میگم اره عشقم الان حاضر میشم :))

میگه اگه تو شکمو نبودی نمیدونستم باید چیکار کنم :))

اقا رفتیم کلپچ زدیم با سس مغز و دارچین جوووونز بعدش منو رسونده پاویون .

رفتم میبینم یه دکتر اومده اوه اوه . رفتم طرف استیشن ، دوستم گفت دستیار دکتر فلانی هستی ؟! گفتم اره امروز گذاشتنم گروه این اقای دکتر .

میگه پوستت کندس 

میگم ینی سختگیره ؟! 

میگه نه میکشتت .

اقا ما رو میگی دست و پام میلرزید . اومده میگه خانم فلانی این مریض چه اقدامی براش انجام شده ؟! من همینجوری مونده بودم مگه من پرستارشم اخه :)) چمیدونم چیکار کردن براش ؟ :)) 

گفتم نمیدونم گفت عصر این کیس رو کنفرانسشو میدی . 

مثل زهرمار می مونه ها . آرش (هم گروهی) بهش میگه یُبس خشک :))

یه پسره هست رزیدنت اسمش دکتر هومن ، هربار رد میشه دوستم میگه جووووووووون نفففففس :)) قد دوستم تا شکم پسرس :)) انقدر قدش بلنده خیلیییی و هیکلی ، گوش راستشم شکسته . 

اصلا از در که وارد میشه قربون قد و بالاش میره تا برسه استیشن :)) از این پسره خوشش میاد اینجوری نیست که بگی عاشقشه و فلانه نه باو ، روش کراش داره فقط .

انقدر مسخره بازی دراوردن که خدا میدونه ، هر چی خوش گذشت این مرتیکه اومد از دماغمون دراورد .


ب.ر.ن:


*من همیشه خودم میگم لا تجسسوا چون چیزی که عایدت میشه به تو ربطی نداره ، کاریم از دستت برنمیاد فقط ناراحتت میکنه.

*از صبح که کلپچ خوردم حالم بده .

*دکتره گفت تعدادتون کمه یه نفر دیگه هم باید برای کنفرانس اماده بشه .

یکی از بچه ها (تزش از زیر کار در رفتنه) به روی خودش نیاورد ، دکتره گفت شما خانم که خیلی مشتاقی ! شما برای عصر اماده شو .

*یکی از بچه ها فقط دنبال اینه ببینه کدوم دکتر مجرده !! خیلی زشته !

*خوابم میاد کلی :(

نظرات 1 + ارسال نظر
Trane fn 1396/09/07 ساعت 19:03 http://serialmylife.blog.ir

ما هم برای مسخره بازی دنبال استاد مجرد هستیم راستی حال اون دوستتون چطوره؟ به خانواده عروس زنگ زدن تاثیری گذاشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد