هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

عنتر ها

هفت صبح گوشیش الارم زد بیدار شدم خاموش کردم الارمشو .

دیگه مگه خوابم میبرد خودش مثل خرس قطبی خوابیده بود .

یه ساعت بیدار‌بودم دوباره خوابیدم .

نه و نیم بیدار شدم دیدم بیداره لباساشو عوض کرده . 

صبحانه درست کردم مامانمو بیدار کردم و صبحانه خوردیم .

ظهر قراره ناهار رو بیرون باشیم :)) (چیز هم خودتونید :)) )

دوستم حالش خیلی بده ، دعوتش کردم ناهار با ما باشه .

این جمله ی "هیچی دیگه برام مهم نیست" رو خیلیا شنیدیم . این جمله سراسر درده . یعنی بدترین اتفاق هم نمیتونه اشکشو دربیاره ، چیزی خوشحالش نمیکنه ، خلقش ایستا پایینه نه بالا میره نه پایین تر . باید بهش رسید مثل روز اولش بشه .

از رکبی که خورد ناراحته از اینکه ارزوهاشو با اون ساخت و اون رفت ناراحته از بی معرفتیش .

خدا رو شکر که الان فهمید ، پس فردا با دو تا بچه میفهمید چی میشد .

نمیخوام بدبینتون کنم نسبت به دوست پسرتون . ولی من زیاد دیدم پسره درسته مدت زیادیه دوس دختر داره بالای چهارسال . عاشقش هم هست بشدت .

ولی همزمان با دخترای دیگه هم رابطه جن.سی داره . هرچند که اون دخترا فقط برای یک شب باهاشن . 

اما خب این موجودات عجیب پس از ازدواج دیگه شرکای جن.سی  متعدد نخواهند داشت . (عنترا) البته این کیس هایی که من دیدم اینجوری بودن شاید بقیه پس از ازدواج هم بی بند و باری ج.نسی داشته باشن .

سه کیس این شکلی دیدم (همکار) همشون همین وجه اشتراک رو داشتن .

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا 1396/09/10 ساعت 19:02 http://roga2.blog.ir

فندق من خوبه عزیزم.
پسر خواهرم متاسفانه از این ویروس کوفتی جدید گرفته و بیمارستان بستریه.

trane fn 1396/09/10 ساعت 23:01

من اگه بدونم دوست پسرم فقط به چشم رابطه جنسی به طرف نگاه میکنه و دوسش نداره و رابطه دیگه ای باهاش نداره ناراحت نمیشم و اینکه تو رومم نگه که با یکی خوابیدم. خودمم از این موارد دیدم که با وجود عاشق بودن پسره باز با یکی یه شب محض تنوع رفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد