هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

گاسترو انتریت

عامو میگم این هشت دلش درد گرفته ، به نظرتون نشستن دست هام در درست کردن کوفته ها تاثیری داشته ؟! 

جالبه میکروب ها چقدر مقاوم شدن در برابر نقطه جوش آب ! 

فکر کنم دچار گاسترو انتریت هم هست اخه نشسته کنار در تا بدوئه بره دستشویی .


پ.ن:


بدم میاد از این مردهای تیتیش :| عامو دو تا میکروبه دیگه برای بدن لازمه :/

نظرات 6 + ارسال نظر
... 1396/09/11 ساعت 15:02

یه چای نبات بده بهش بخوره

نل 1396/09/11 ساعت 15:50

با همون دست زخمی و پانسمانت کوفته درست کردی؟
خوووب ورز میدادی همه میکروبها بخورد کوفته بره.بدنش اخرین مقاومتهاشو بکنه دیگه





ممنون بابت کامنتت...
با انال که مخالف ۱۰۰٪ ام و واژینال هم ک نمیشه... .

من با شخص۱ همچین مشکلی نداشتم.کاملا لذت میبردم و کاملا همه چی عااالی بود.من ارضا میشدم و....
ولی با این شخص به مشکل خوردم.و توی این دو دفعه که باهم بودیم.هردوبار نشده... .دفه اخر هم من واقعا حالم بد شد از اینکه نمیشه...
گفتی لحظه اوج یاد اینکه ارضا نشدم میفتم؟
نه.چون دفه اول که اصن نمیدونستم میشم یا نمیشم.این عدم موفقیت تجربه نکرده بودم.
گفتی چیزی هست نگفته باشم؟
نه...تقریبا اون اکیه.لذت میده..منم هرکاری بیشتر لذت میده بهش میگم یا یکجوری هدایتگری میکنم.
اولش یکم سخت بود ولی الان بهتر شدم..ولی دفه دوم نشدم..قفل کردم..هرچی میپرسیدو هرکاری میکرد نمیتونستم بگم چی خوبه چی بده..چی بهم لذت میده چی نمیده..کاملا بسته شد ذهنم و احساسم و تمایلم..
امروز با مشاورم صحبت میکردم.یک چیزی بهم گفت و اینکه طبیعیه این روند..
اینکه ناخوداگاهم با خوداگاهم در حال جنگ هست...قبول کردن این شخص و پذیرفتنش...
هنوز دارم پستی بلندی رابطه قبلی طی میکنم.
نمیدونم چقدر درست یا غلط ولی فکر میکنم باید به خودم فرصت بیشتری بدم برای این رابطه..
فقط نمیدونم چطوری با این شخص صحبت کنم تا بیشتر درکم کنه..
برخوردش خیلی خوب بود با اینکه همه چی نصفه کاره موند و زیاد اذیت شد و من بعدش بهم ریخته بودم و مثل بچه ها با خودم قهر بودم و توی خودم رفته بودم..
ولی حس میکنم یکم مردانگیش زیر سوال رفته از اینکه نمیتونه منو ارضا کنه..
میدونی که چقدر براشون مهمه از اینکه خانمشون لذت ببره و تشنه تر برگرده سمتشون..
درصورتی ک اون دفه من تا ۲هفته اصلن تمایلی بهش نداشتم..ایندفه هم بشدت بهم ریخته بودم..
دست خودم نبود...
نمیدونم چطوری میتونم ارتباطمون از نظر این حس قدرت بهتر بکنم؟چطوری میتونم از نظر جنسی خودم اماده تر بشم؟
یک حسی بهم میگه چون این شخص خیلی دوست ندارم.صرفا برام جذابه شاید اینطوریم...هوم؟


ممنون از اینکه برام وقت میزاری.

تیلوتیلو 1396/09/11 ساعت 16:09

هیچ ربطی به کوفته ی خیلی خوشمزه تو نداره
زیادی خورده معده ش متعجب شده
تازه مامانشم که براش کوفته درست نمیکرده هول شده
چرا به خودت گرفتی
کوفته به اون خوشمزگی

نل 1396/09/11 ساعت 16:25

ممنون عزیزم:)لطف کردی:)
انشالله با هشت خوشبخت باشی و همیشه لبخند بزنین:)

فرشته 1396/09/11 ساعت 17:00

از الان عادت کنه همیشه که نمیشه دست رو شست

تیلوتیلو 1396/09/11 ساعت 17:12

باید بره ببینه مامانش دیشب چی داده خورده که امروز اینطوری شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد