هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

اهم اهم !

وقتی دو تا مرغ و خروس عاشق ، در مکانی سکنا میکنن بدون در  زدن وارد نشید لطفا ! چه انتظاری دارید ؟! 

از در ورودی تا تخت لباسامون اون وسطه ! 

حالا نه اون لباسی که شما فکر میکنید ، بالاخره خونه گرمه ادم گرمش میشه دیگه .


* بغل هشت باشی‌ ، روی تخت یه نفرش چسبیده باشی بهش ، اون لحاف زرشکی دونه اناریش رو کشیده باشی روی خودت ، اتاقش هم گرم و نرم باشه ، بوی قرمه سبزی هم بیاد ، هوا هم حالش  دگرگون ، مگه داریم از این بهتر ؟! 

شما برودت هوا رو نگاه کن اخه ! با یار نگذرونی سه هیچ باختی .


نظرات 1 + ارسال نظر
Trane fn 1396/09/15 ساعت 16:53

من که این پاییز شیش هیچ باختم . این رعایت نکردن در زدن خیلی بده من خودم یه بار بی هوا رفتم تو موقع نامزدی دختر عمم و خب هم اون بنده خداها خجالت کشیدن هم من البته اون موقع تازه دبیرستانی شده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد