هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

جونز کی بودی داداچ

من عاشق تکنولوژیم . عاشق محصولات مایکروسافت (لپتاپ) و گوشی های سامسونگ هستم .

البته تعصب اصلیم روی نوکیاس اما خب ویندوز فون منو اقناع نمیکنه ، از طرفی طراحی و ظرافت سامسونگ بیشتره .

چند وقت پیش ایمیل اومد که محصول جدید مایکروسافت یه کامپیوتر همه کارست . اصلا دیوونش شدمااااا .

فقط دارم پولامو جمع میکنم اصلا منطقی نیست هجده تومن بدم پای یه کامپیوتر بذارم گوشه ی خونه خودم صبح تا شب بیمارستان باشم :(

خدا رو شکر پولم به اس 8 میرسید ، قیمتشم منطقی بود قابل حملم هست هر جا برم میتونم ببرمش :)) 

از اپل خوشم نمیاد ، از بس هر کیو میبینی اپل دستشه فکر میکنن نشانه ی پولداری و با کلاس بودنه ! نشانه ی باکلاس بودن وقتی بود که شما دست نمیگرفتی ! دیگه خز شد داداچ ! 

نظرات 2 + ارسال نظر

نمیدونم انتظارت از ویندوز فون چیه ولی من دارم و خیییییییییییلی دوسش دارم واقعا

Trane fn 1396/09/15 ساعت 16:51

من عاشق سامسونگ هستم و خیلی هم بهش وفادارم و هر چی که سامسونگ داشته باشه امکان نداره مارک دیگه بخرم به نظر من ادم تو خارج باید اپل داشته باشه نه ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد