هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

مرگ موش برای ساحره ی عزیز!

اواخر آذر نامزدیشونه .

مبارکا باشه نادیا جان ، ان شاء الله هم اونا خوشبخت شن هم تو کسی وارد زندگیت شه که از رفتنش خدا رو شکر کنی . 

اصلا میدونی چیه ؟ زیادی هیز بود ، همون بهتر که رفت .

چی بود با اون تیپ خز و خیلش .

با اون خنده هاش... .

با اون نگاهاش... .

اخه چی بگم نادیا جان ؟! هر چی بگم تف سربالاس . خودت یه زمانی قربون صدقه ی اون تیپ خز و خیل و خنده ها و نگاهاش میرفتی .

کاش هیچکس به بهانه دلداری دادن این حرفا رو بهت نزنه .

خدا کنه شیفتت خالی باشه برای ریکاوری .



*زمان نامزدیشون تغییر کرد . گفتم ما دعوت نداریم ؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
Trane fn 1396/09/15 ساعت 16:26

اتفاقا دیشب سر یه جریاناتی که پستشم میخوام بزارم حالم خیلی بد شد و یاد دوست شما افتادم این جوری دلداری دادن ادم بدتر میکنه حتی اینکه یکی در اینده بیاد هم حال ادم بدتر میکنه من فقط میتونم بگم کاش تنها نمونه و مدام باهاش درباره مسائل دیگه حرف زده بشه و چرت و پرت های خنده دار جلوش بگن تا مجبور بشه یه لبخندی بزنه من تا وقتی تو جمعی هستم که ازم میخوان منم نظرمو بگم و هی میخوان من بخندونن حالم بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد