هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

broken

یه گوشی نوکیا یازده دو صفر مشکی کوچولو داریم که مال باباس .

روی استیشنه ، ولی وقتی زنگ میخوره یا اس میاد براش فرق نمیکنه کجای خونه باشی ، دستشویی حمام مهمونی اینور اونور صداشو میشنوی ! 

بعد میپرسید چرا نوکیا ؟! 

*

دبیرستانی که بودم ، شیفت صبح ثابت بودم . ساعت شش بیدار میشدم اما نمیدونم اون روز چی شد که ساعت پنج بیدار شدم .

اتو رو گذاشتم روی اخرین درجه زود داغ شه ، اومدم مقنعمو اتو کنم ، یه دستمو گذاشته بودم روی مقنعه با اون دستم اتو رو برداشتم و صاف گذاشتم روی دستم !! 

لایه لایه شدن پوستمو میدیدم :( هیچ دکتری نرفتم هیچ پانسمانی نشدم :( هیچ اسکاری هم ازش باقی نمونده !!

تا این چیزا نباشه که بچه ها بزرگ نمیشن :||||| 

*

دلم هشت میخواد با غلظت زیاد ، فاز متعادل ندارم یا میخوام باشه خیلی زیاد یا نمیخوام باشه کلا !! وات د فاز ؟!

*

عامو دراز نشست زدم پشت سر هم چهل تا دونه :)) دو روز پیش ! هنوز عضلات عمقی شکمم درد میکنه :)) 

*

دوست دارم :*


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد