هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بادا

از وضعیت فعلی خیلی راضیم خدا رو شکر تجارب جدیدی در این برهه ی ناجوانمردانه (نامزدی) کسب کردم که بسیار کارامد بوده :)) 

به این صورت که میگم عصر میخوام برم خرید ، میگه با کی میری؟

چقدر بریزم ؟

هیچوقت هیچوقت هیچوقت مرتکب چنین اشتباهی نمیشه که کارتشو بده دست من :)) یه بار این خبط رو کرد و هنوز منتظر یه فرصته کارتمو بگیره و خالیش کنه :)) 

چند تا حساب مختلف با کارت های مختلف داره ، کافیه اون کارت مورد نظر کاریش رو بردارم :))

خیلی دوست داره زودتر بمستقلیم ، ولی خب نود و هفت سال بهتری برای ازدواج نیست ؟! 

شما چه ماهی رو دوست دارید ؟ من اردیبهشت رو خیلی دوست دارم دلم میخواد عروسیم رو اردیبهشت بگیرم . 

حرف عروسی میشه یاد نادیا میفتم و گند میزنه تو حالم .


* قبل از باشگاه دوش گرفتم ، میگه بعد باشگاه هم دوش میگیری ؟! میگم اره چطور ؟! میگه دوش بگیر امشب مراحل کشوری رو در پیش داریم !! 

اگه این تاثیر چیزای گرم و تند نیست پس چیه ! 

(عاشق غذاهای تایلندی ، هندی ، مالزی :/ هرچیزی که توش فلفل قرمز تازه یا خشک شده داشته باشه :/ )

نظرات 2 + ارسال نظر
مخمور 1396/09/16 ساعت 13:40 http:// mastoori.blogfa.com

هفت عزیز این تاثیر هیجان و عشقه
عزیزم انقدر به این چیزهای گرم و تند گیر نده :

Baran 1396/09/16 ساعت 14:18

سلام به روی بهترازماهه هفت بانوجان
منم با شما موافقم؛اردی بهشت هوا معتدله و.... هرکجا رو چشم بچرخونی گل بلبل...قیامتیه خلاصه
مراحل کشوری :))))
(آغوش پراز امنیت شما نمک گیرشون کرده...فلفل تند و قرمز و....بهانه اس)
خدا شما رو همراه آقای هشت و ...نه و ده در آینده قنددعسلی تون...در پناه خودش محفوظ نگهه داره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد