هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

وقتی هفت تمام می شود

دیدین بعضی از کارا هست که نمی شود که نمی شود که نمی شود ؟ دیدین وقتی میخواین یه کاری‌ رو انجام بدین با هزار تا بدو بدو پیش میره ولی بقیه خیلی راحت میرن و انجامش میدن ؟ 

نمیخوام فاز بد بدم ، ولی دلگیرم .

خیلی شاکی ام... .

لحظه ی سال تحویل نود و پنج ، خیلی ناراحت بودم یه غم خیلی بزرگی اومد سراغم . بقیه اعضای خانواده هم همینطور... اصلا نبودن سر تحویل سال .

فقط من بودم و بابام .

اواسط فروردین فهمیدم چرا کسی از اومدن نود و پنج خوشحال نبود ، علت اون غم بزرگ رو فهمیدم .

یه بدبختی بزرگ سایه انداخت روی ما ! جالب اینجاست هیچکس هیچکاری نکرده بود ! عواقب هیچ کدوم از کارای ما نبود ! مثل یه خواب بود ، باید تاوان کارای دیگرانو پس میدادیم این بیشتر درد داشت ! 

گفتم شاید با تحویل سال نود و شش این بدبیاری تموم شه .

نشد که نشد ، ولی بهتر شد .

هزار جور پنهان کاری کردیم که هشت و خانوادش چیزی نفهمن از این موضوع .

من که واسه همه خوب میخواستم ، هیچوقت دو رو نبودم اگر کسی رو دوست داشتم واقعی بود اگر بدم میومد واقعی بود پشت سرشون نمیگفتم ، هیچوقت پشت سر کسی که بدم میومد ازش بد نگفتم ، همه هزار بار دلمو شکستن کرم ریختن بهم به روشون نیاوردم ولی وقتی به جای شما گفتم تو بدشون اومد و بدترین ها رو در حقم کردن ( من که ازشون نمیگذرم هیچوقتم نمیبخشمشون ) ، با این حال بازم هرچی گره بود اومد توی کار من ، هرچی گرفتاری بود شد مال من ، هر چی بدبیاری بود شد سهم من ... .

باشه اوکی همینجوری ادامه بده ، اصلا بذار هشت هم بفهمه . هشت رو هم بگیر من چیزیو واسه خودم نخواستم هیچوقت .

نظرات 6 + ارسال نظر
پریسا 1396/09/21 ساعت 13:18 http://roga2.blog.ir

پریود نیستم اما نزدیکه.
چی شده پستت غم داشت چی رو به محمد نگفتی؟ نمیشه خودت بهش بگی تا کسی به گوشش نرسونده؟
اصلا پستت نگرانم کرده شدید.

پریسا 1396/09/21 ساعت 14:55

آی با تواما.
جواب بده.
نگرانم کردی.
اینقده بدم میاد میپرسم چته خودتو چس کنی والا
ایش

تیلوتیلو 1396/09/21 ساعت 15:12

خدا نکنه هشت را ازت بگیره
هشت تو را همینطوری که هستی میخواد
بخاطر خودت
نه به خاطر چیز دیگری
حرف حدیثای دور و برت را بشنوه شاید دلگیر بشه اما ترکت نمیکنه
بعدشم قرار نیست بفهمه
همیشه بعد سختی آسونیه
توکل کن
ناامید نشو
دست از سعی کردن برندار

پریسا 1396/09/21 ساعت 16:05

به منم نمیتونی بگی؟ خب چکار کردی؟
خب وقتی بفهمه هیچکاری نمیکنه پس کرم داری منو نگران میکنی؟
دارم میرم خیابون خریدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد آی حال میده با دخترام و مامانم جاتم خالی
حال الانت چطوره؟
حال دوستت چطوره دوست پسر عوضیش نامزد کرد؟

نُه 1396/09/21 ساعت 17:43

هفت عزیز الان تو دل منم غم اومد ،واقعی واقعی میگم. یعنی چی هشت رو هم ازم بگیر موضوع چیه که اگه هشت بفهمه بد میشه؟ بگو ماهم ناراحت میشیم درسته مجازی هستیم ولی احساسمون واقعیه
زود بشو همون دختر تخس

. 1396/09/21 ساعت 19:41

من اینطور دریافت کردم انگار پدرومادر تون ازهم طلاق گرفتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد