هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

روز اخر با هومن

امروز روز آخر با هومن رو گذروندیم و هومن از بخش خداحافظی کرد و رفت .

خوشم نمیاد خیلیا دورم باشن ! از ادمای یوبس خوشم نمیاد و واضح و راحت هم برخورد میکنم . بذار بگن بداخلاقه ! مگه خیلیای دیگه بداخلاق و عنق نیستن ؟! دارن کارشون رو هم میکنن .

حال نمیکنم با فلانی ! ناراحتم نیستم . این شکلیم ! وقتی قراره با یه حرف من به چس دونتون بربخوره بذار بخوره ! من شوهرت نیستم منتتو بکشم !!! برو واسه اون خودتو چس کن که نتیجه بگیری ! 

والا .

نظرات 2 + ارسال نظر
Va hid 1396/09/23 ساعت 16:22 http://pitek.blog.ir

ادم های یوبس

یوبس یعنی چی؟؟

خب همیشه مطابق میل ادم نیست!

خداحافظ

Trane fn 1396/09/24 ساعت 14:30

اخی دکتر هومن خوشتیپ هم رفتن . خب فکر کنم دیگه با ندیدنشون حال دوستتون بهتر بشه . باید یه عده از ادما رو تو حال خودشون بزاری بمونن به نظر من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد