هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

حساسیت

دوستم (از هومن خوشش میومد)  با دوس پسرش کات کرده میگم چرا کات کردی ؟! میگه تکلیفمون مشخص نبود نه آینده ای قرار بود با هم بسازیم نه دوستیمون سرانجامی داشت .

میگم خب خواستگار داری سریع کات کردی ؟

میگه نه کات نمیکردم میشدم مثل نادیا . نادیا که قول و قرار داشتن این شد من که قول و قراری با هم نداریم چی میشه ؟! من حوصله ی رابطه بی تعهد رو ندارم .

تو فاز خود چس کنی غلیظیم . بیشتر بهم برمیخوره ، حساستر شدم ، خلاصش خلقم رفته بالا . سنسور حساسیتم خیلی خیلی دقتش رفته بالا .


*توصیه ی شدید میکنم اگر این رل هستید جوری باشید اخرش به هردلیلی اگه کات شد ، چیزی رو از دست نداده باشید .

*بیست و هشتم نزدیکه خیلی نزدیک و نادیا زیادی ارومه !

نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا 1396/09/25 ساعت 12:38

چه میدونم چشه مرگش گرفته هی دق میده به من میخوایم یه جایی بریم فرقی هم نمیکنه داخل شهر باشه یه مثل این دفعه اصفهان باشه.
میگه میخوای بری برو با خانواده ت گفتم میرم پس فکر کردی میشینم تو خونه آخر هفته م رو بگا میدم با تو. مرتیکه عوضی خر
والا فکر کرده عاشق چشم و ابرو و اون اخلاق گند شم که بمونم پیشش.
ول کن اون خودچس کن رو محلش نزار تا خودش بیاد به غلط کردن بیفته والا تو که کاری نکردی .
اینقدر بدم میاد ازشون که ولم کنن به همه فحش خواهر و مادر میدم

پریسا 1396/09/25 ساعت 12:56

مسافرت دوست داره زیاد اما فقط جاهایی که نخوایم خونه کسی بریم
البته مرضم داره هرجا میخوایم بریم اولش منو به مرض دق دادن میبره بعد میاد
از آدم بیزاره خاک برسر ازبس توی خانواده شون اخلاق ننه و باباهاشون از اول یبس بوده اینام این مدلی بار اومدن.
ولش کن کون لقش والا
میگم محیا این نادیا نکنه کاری دست خودش بده سکوتش عجیبه ها

تیلوتیلو 1396/09/25 ساعت 15:18

خدا کمکش کنه
بیشتر مراقبش باشید
هنوز آشتی نکردین؟
دقت کن به این قهر کردناش ها...

میدونی هر روز وبلاگت رو میخونم یا نمیدونی؟؟؟
از اصطلاحاتی که به کار میبری خوشم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد