هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

زبون نفهم

"مگه دوست پسرته که اینجوری رفتار میکنه" تقریبا همتون به این موضوع اشاره کردید ، خیلی ناراحتم کرد :(

یعنی به عنوان یه دوست پسر رفتارش مشکل چندانی لیجاد نمیکنه ولی از یه همسر بعیده :(

نیگا :( گیر چه ادم بی مسئولیتی افتادم :( الان دو روزه معلوم نیس کدوم گوریه :( البته اینکه منم پیگیر نشدم ببین کدوم گوریه حائز اهمیته :(

والا من همون روز اول فکر کردم چی شده ، چه بلایی سرش اومده که نمیگن به من !! گوشیشو جواب نمیده !! یعنی سکته رو زدما .

بعد فهمیدم عاقا خود چس کنیشو زده به برق روشنش کرده !! عاقا انقدر من ناراحت شدم انقدر من ناراحت شدم که خدا میدونه .

بعد توجیهش فکر میکنید چیه ؟! من با همه همینطورم فقط با تو اینجوری نیستم که ! برو بمیر خب ! میری دپ میشی گوه میکنی تو اعصاب بقیه که چی ؟! انقدر بچه س که خدا میدونه .

یه نکته ی دیگه که دوستم بهم گفت این بود هزار بارم بگی از چی ناراحت میشی بازم یادشون میره (واقعا من فک میکردم اهمیت نمیده و الکی خودشو میزنه به آلزایمری)

یا مثلا گفتید حرف بزن باهاش ، این اصلا نمیاد حرف بزنه ! فوری بحثو به دعول میکشونه داد میزنه . بلد نیست صحبت کنه ، تزش اینه که این موضوع تموم شده رفته با حرف زدن فقط کشش میدیم !! عامو دلتون خوشه این ادم نیست .

من واقعا اگر قبل از ازدواج میفهمیدم این چیزا رو اصلا و ابدا ازدواج نمیکردم کلا ! ازدواج کنی که چی ؟! هزار بار بهش بگی از فلان چیز ناراحت میشی به تخمشم نباشه ؟! یا مثلا بهش بگی بیا حرف بزنیم بگه چقدر کشش میدی ؟! عامو این کلکسیونی از دق دهنده هاس .

نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا 1396/09/26 ساعت 15:10

ولش کن جواب نده بزار خودشو چس کنه اینقدر این مردا عوضی ن که حد نداره
همه شون میخوان گه بزنن به خوشیت خاک بر سرشون
الان دست پیش رو باید تو بگیری
محیااااااااااااااااااااااااااااااا دلم یه عالمه جیغ و گریه میخوادا یعنی چشمام داره از شدت اشک میسوزه
حالم از این همه خودخواهی همسرم بهم میخوره
آشغال عوضی بیشعور کثافت نفهم عقده یی بدبخت همه اینا هست

صحرا 1396/09/26 ساعت 17:37 http://sahra95.blogsky.com

نمیشه که بلد نباشه، بلدم نیست باید یاد بگیره!
درسته روحیه ی مرد و زن فرق میکنه اما یه چی من وقتی به قول تو ماشین خود چس کنیمو به برق میزنم تا همسر جان نیاد منت نکشه یا حداقل نگه بیا حرف بزنیم همچنان محلش نمیدم. البته بیخود هم ماشینه رو روشن نمیکنم. یه چی می بینم می شنوم ازش به دل می گیرم.شاید تو هم باید یکم ازش سراغ بگیری، شاید منتظرته. اگه قرار باشه تو که همسرشی با بقیه تو زمانهای خاص فرق نکنی چی میشه؟
یعنی میگی افسردگی داره و تو دوره های افسردگیش اینطوری میشه؟ قبل ازدواج نگفته بود بهت؟ دوست پسر/خواستگار/عاشق قبلی من، فاز افسردگی داشت، بهم گفته بود ولی من اصلا نفهمیدم منظورش چیه تا اینکه به چشم دیدم. رو مخ ترین موجود روی زمین، حساس، آسیب پذیر و ننر‌. من بلد نبودم چطوری رفتار کنم باهاش و اکثر اوقات هر دو له میشدیم. روزهای خوبی نبود...

mahee 1396/09/26 ساعت 18:31

خیلی متاسفم هفت.
نمیدونم چرا اکثر مردا از حرف زدن فراری هستن. بهش بگو بابا اصن‌من مقصرم بیا حرف بزن و محکوم کن ولی حرف بزن! خودشون میدونن ماتحتشون گوهیه واسه همین حرف نمیزنن. توی این۳ سال اختلاف و دعواهای من و کوسه، حتا یه بار نیمده حرف بزنیم. میگه مشکلی نداریم!اه..اه.. همینجوری زندگیشونو به فنا میدن ولی حالیشون نمیشه.
هفت..اینایی که میگی چیز کمی نیست.باور کن وقتی بری زیر یه سقف بیشتر به نظرت میاد چون مسعولیت زندگی هم روی دوشت میاد و شرایط کاریت هم سخت، هم از نظر جسمی و هم روحی. یه جوری که قلقشو میدونی باهاش حرف بزن یا حتا بنویس. باورکن نمیخوام اذیتت کنم ولی چون خودم این مشکلارو دارم دلم نمیخواد زندگیت از اول دچار بحران بشه.
کاش بفهمه.

Trane fn 1396/09/26 ساعت 20:53

من دارم به این فکر میکنم وقتی یه پسر تو دوستی باهام اینجوری رفتار کنه میگم گورباباش شوهر میکنم اون که اینجوری نمیکنه باهاش کات میکنم ولی اگه شوهر همچین رفتاری کنه ادم میمونه نمیتونه راحت کات کنه و خب این رفتار خیلی عذاب اوره اینکه یهو بی دلیل طرف این کار بکنه و نگه عین ادم دلیلش من تو این موقعیت بودم و میدونم چقدر باعث زجر طرف مقابل میشه کاش جناب هشت حال شما هم در نظر بگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد