هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خستگی

انقدر خسته شدم که میخوام بذارم برم یه جای دور .

دوس دارم برای خودم باشم ، من نمیتونم این همه حرص و جوش بخورم برای زندگی دو طرفه ای که یک طرفش مشترک مورد نظر در دسترس نمیباشد .

واقعا نمیتونم هر بار سر هر مسئله ای هزار بار ازش بخوام حرف بزنیم و هر بار حرف زدنش دعوا کردنش باشه !! 

و خیلی چیزهای دیگه .

نمیتونم تحمل کنم ، خسته شدم .

میخوام فقط ذهنمو آزاد کنم و استراحت کنم .

نظرات 3 + ارسال نظر
نگین 1396/09/26 ساعت 19:47

طرف من که تا ی ذره احساس ناراحتی میکردی، حالا دعوا نه ها مثلا دلت گرفته بود از اینکه تنهات گذاشته (طرف شوهرم بود) میذاشت میرفت گوشیشم خاموش میکرد بابا ننه اشم که از خدا خواسته دیگه باید آویزون دوست و همکارش میشدم که ی خبری بگیرم ببینم این رفتنه معنیش تموم شدن همه چیه یا ممکنه برگرده

Haida 1396/09/26 ساعت 20:17

هفت! فکر کنم کامنتایی که دریافت کردی باعث شده فکر کنی خیلی وضعت وخیمه!
خوب خیلی کم پیش میاد که دوتا آدم از اولش تو تمام جهات با هم تفاهم و سازگاری داشته باشن.
طبیعیه که اوایل زندگی مشترک اختلافات زیادی وجود داشته باشه.
دوتا آدم با تربیتای متفاوتین. طول میکشه که عادات و فکر و اخلاقتون با هم هماهنگ شه.

صحرا 1396/09/26 ساعت 20:44

یکم به خودت استراحت بده بذار ببین همسرت چیکار میکنه. اگه اون شروع کرده بذار خودشم تموم کنه این قضیه رو. یه قراری با دوستی بذار یا برو سینما یا هرکاری که دوست داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد