هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

من برهوت

هنگم ، مبهوتم ، اصلا انگار جزئی از این دنیا نیستم .

حالم خوب نیست ، خستم ، انگار اکسیژن بهم نمیرسه ، سرم سنگینه ، چشمام درد میکنه ، هوشیاریم لتارژیکه ، ... .

میشه دعا کنید برای خوب شدن حالم ؟ 

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو 1396/09/27 ساعت 13:49

چرا امروز اینطوریه؟
همیشه وقتی اونی که باید باشه نیست همه چی میریزه بهم
انگار همه چی سخت تر میشه
منم امروز خوب نیستم

پریسا 1396/09/27 ساعت 14:23 http://roga2.blog.ir

الهی بگردم
حالا خودت رو بکش جواب نمیده که نمیده کم دق بخور محیا

Trane fn 1396/09/27 ساعت 15:13

اقا که نمیطلبه من برم حرمشون ولی من برای خوب شدن حالتون ازشون کمک خواستم . امیدوارم حالتون زودتر خوب بشه اگه دلتون میخواد یه جایی هر چی دلتون میخواد بگید حتی فحش باشه بیاید وبم راحت باشید من این جور وقت ها دلم میخواد پیش یکی حتی بلند بلند فحش بدم و گریه کنم به هر حال من هستم کنارتون بغلمم بزرگه جا زیاد داره مطمئنم به زودی روز های خوب میرسه امیدوارم زود زود یه اتفاق عجیب لبخند بیاره رو لباتون

کاش میتونستی برای یه نصف روز هم شده یکم دور شی.
حداقل استراحت کن دختر!
خودتو به یه جا و یه چیزی که دوست داری مهمون کن.
امیدوارم به زودی خوب بشی.
ناراحت شدم که اینطوری هستی

صحرا 1396/09/27 ساعت 18:47

یه استراحت به خودت بده خانوم دکتر. خیلی خودتو اذیت میکنی درکت می کنم ها ولی باور کن سلامتیت از همه چی مهمتره

Va hid 1396/09/27 ساعت 18:49 http://pitek.blog.ir

چرا اینقدر ناراحت!!
امیدوارم حالتون زودتر خوب بشه

سلام و خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد