هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

من ازت خوشم اومده عشقم

اون شبی که زلزله اومد ، من خیلی راحت گرفتم خوابیدم . 

دیگه مرگ دست خداست ، خیلی خسته بودم .

صبح ساعت هشت بیدار شدم دیدم یکی ساعت سه نصف شب پی ام داده شاید تا صبح زنده نمونم خیلی ازت خوشم اومده مهرت به دلم نشسته !!

منم گفتم شما ؟! گفت زنده موندم که .

منم زدم بلاکش کردم ، از لحن لوسش هم مشخص بود یکی از بچه هاس داره مسخره بازی درمیاره ! بر فرض هم که پسر بوده باشه خب چیکار کنم که خوشت اومده ؟! دیگه ما این شکلی ایم ! همه از ما خوششون میاد جز اون که باید ... .

که خبر مرگش معلوم نیس کدوم گوریه با اون چس دون برقیش که نمیدونم چرا نمیسووووزه ! 

نظرات 1 + ارسال نظر
*آوا* 1396/10/01 ساعت 17:26

یعنی بی دلیل گذاشته رفته محل نمیزاره؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد