هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

ریلکس

یه بار هشت پشت تلفن در حین منت کشی خوابش برد :))

آخی دلم براش سوخت :( چقدر اذیتش کردم .

درسته اون منو ناراحت کرده ولی من اذیتش کردم .

اذیت کردن به معنای رنده کردن روح طرف مقابل :))

ناراحت کردن یعنی قلبا ناراحت شدم از ته دلم .

الانم خوابش برده روی رختخواب که روی زمین پهن شده ، به روی شکم دراز کشیده کج خوابیده و متمایل شده طرف من .

هنوز شلوار جینش رو عوض نکرده و جوراباش درنیاورده .

شاید بیدارش کنم و کمکش کنم لباساشو دربیاره .(به احتمال نود درصد)

بخاری رو زیاد کنم ، پتو رو بکشم روی خودمون و راحت بخوابیم .

نظرات 1 + ارسال نظر

خوشحال نباش که اینقدر منت کشی ات رو کرده.افتخار نداره این کارت.از روزی بترس که ظرف منت کشی اش پر بشه و دیگه منتت رو نکشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد