هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

شیم

واقعا مرسی که نود درصدتون قهر میکنید خنگولا :| همینه امار طلاق رفته بالا :/

من با شوشو قهر میکنم هار هار هار هار هار ؟! :/ 

شوشو ؟! والا مت یاد یه چیز دیگه افتادم به جای شوهر :/ 

من دارم میگم یه راه جایگزین به جای قهر کردن بگید اومدن میگن ما قهر میکنیم اون منت میکشه ، اره اینایی هم که زیر مشت و لگد سیاه میشن منم همش منم :/ بعدش میرم توی نی نی سایت چس ناله میکنم :/ 

یه جوری داستان تخیلی تعریف کنه که مجرد باشه :/

نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا 1396/10/12 ساعت 08:24

خب من قهر نمیکنم کم محل میکنم بی اهمیت میشم و خودش میفهمه.
اوایل قهر میکردم و گاهی هم گریه (حس میکردم الان میاد میگه من طاقت اشکات رو ندارم اماخداشاهده یه شب بعد بحث گریه کردم دیدی زن توی تخت یواش یواش فین فین میکنه و اشک میریزه بعد شوهره میگیرش بغل و نازش میکنه من اون مدلی گریه میکردم خداشاهده به جان بچه ها کونش رو کرد بهم و خوابید بعدش چند روز بعد گفت راستی پری گریه نکن چون من هیچیم نمیشه یعنی خاک تو سرش)
اما الان میبینم کم محلی بیشتر جواب میده.

نون سین 1396/10/12 ساعت 11:11

وقتی ناراحتی حرکت اول میتونه ناراحتی باشه ولی بعدش باید بشینی و توضیح بدی دقیقا چی و چرا اذیتت کرد ... بعد بخوای ریشه یابی کنید که این چرا تورو اذیت کرد و چرا اون این کارو کرد... تو داشتی لجبازی میکردی؟ اون داشت لذت میبرد دلش خنک میشد؟ یه چیزیو بد فهمیدید؟ اختلاف نظر دارید؟ این ریشش کجاست ... و و و ... این راه حل مفیدیه چون باعث میشه مشکلی رو حل کنید و رد شید نه اینکه هی خراب کنید رابطه رو و هی ظاهرشو درست کنید!

مهدی 1396/10/12 ساعت 13:18 http://spantman.blogsky.com

سلام به شما پیشنهاد می دم با شناخت متقابل اصلا نزارید کار به گیسو گیس کشی برسه..
البته بعضی وقت ها هم طرف آدم یک بچه ننه لوس بی وجدان که هیچ راهی جز دعوا و نشوندنش سر جاش نیست...

ریحانه 1396/10/12 ساعت 17:58

من ناراحت میشم در باره ناراحتیم باهاش حرف میزنم. اونقدری حرف میزنم که واقعا حل شه.

مردا از زیر حرف زدن در میرن. ولی خوب من اصرار میکنم تا جواب بده. شده تیکه تیکه حرف میزنم. ولی تهش باید برام حل شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد