هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بی شعوری

امروز دیگه روز آخر من توی اون بخش بود و خوشحال خوشحال رفتم پیش هشت ، حداقل یکم آروم شدم .

چند نفر خیلی عصبانیم کردن از دوستام بودن ، به خاطر بی شعوری هاشون خیلی اذیت شدم . از خدا بخواین هیچ بیشعور و بی فرهنگی رو نصیبتون نکنه .

من واقعا نمیتونم همکار بی شعور داشته باشم ، تحمل یه ادم بی شعور خود رای برام سخته ! برای همه سخته !

کار ده نفر به خاطر دو نفر عقب افتاد .

چرا بعضیا انقدر گوسفندن ؟! چرا کار گروهی بلد نیستن !! واقعا بچه رو باید گذاشت مهد کودک یکم اجتماعی شه . 

تو رو خدا فقط نزایید !! برید ببینید صلاحیت پرورششو دارید ؟! 

اعتماد به نفس بعضیا رو سوتین داشت الان چتر نجات بود .

نظرات 2 + ارسال نظر
Va hid 1396/10/13 ساعت 15:12 http://pitek.blog.ir

سلام

چقدر عصبانی

ارامشتون رو حفط کنید

نکنه انتظار خارق العاده ای از جامعه تون دارید؟؟!

باید با واقعیت ها کنار بیایید

کشور جهان سوم توی خیلی زمین ها جهان سومه نه اقتصاد بلکه فرهنگ هم همین طوره

دلتون شاد

خداحافظ

نل 1396/10/13 ساعت 15:20

فقط جمله آخر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد