هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

مخ زنی

امروز آف بودم ، حوصلم سر رفت . هیچ کاری انجام ندادم . هشت هم نیستش .

چند وقت پیشا هومن خواب مونده بود ، دوستم (که روی هومن کراش داشت) زنگ زد بهش ، پرسنل هم بهش زنگ زدن .

هومن هم با صدای خسته و خواب شدید زنگ زد به بخش و گفت الان خودشو میرسونه .

دوستم انقدر ناراحت شد که چرا به من زنگ نزد !! میگفت کاش خودمو کوچیک نمیکردم و بهش زنگ نمیزدم !

واقعا این چه حرکاتیه !! فکر کن همه ی فکر و ذکرت این باشه مخ یه مرد متاهل که تازه نامزد کرده رو بزنی .


نظرات 1 + ارسال نظر
نبکا 1396/10/14 ساعت 15:42

مخ زنی مرد تازه متاهل نوبره والا
از سی اذر تا سه روز پیش بوک مارکم نمی دونم چش شده بود که فکر می کردم اپ نکردین و چون اونن موقع روزای خوبی نداشتین هی ناراحت بودم که چی شده
وبتونو دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد