هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

پیتزا

هشت به آرزوش رسید و براش پیتزا درست کردم .

منتظریم حاضر شه .

کنارش لم دادم و با گوشی کار میکنیم من مینویسم اون کلش بازی میکنه :))

دو روزه تمام وقت سر کاره ، چهرش خسته میشه ولی اصلا تیپش بهم نمیریزه :)) شام میخوره بیهوش میشه .

میگفت هفت انقدر امروز پامو از روی گاز گذاشتم روی ترمز و کلاج پاهام درد میکنه .

وقت هایی که خسته س هیچی جز آرامش نمیخواد خیلی وقت ها که خیلی مهربون و شادم و میخندم بهم میگه هفت اینجور وقت ها خیلی خیلی زیاد دوستت دارم بیشتر از همیشه .

دیگه منم سعی میکنم وقت هایی که خسته س فقط مهربون باشم و بخندم .

وقتایی که ازش ناراحت و عصبانیم و فاز پاچه پارگی دارم و اونم خسته س بهم میگه هفت مهربون باش خستم . منم میگم فقط چون خسته هستیا بعدشم باهاش مهربون میشم .

اینا رو مینویسم نه برای اینکه بگم وای چقدر زن خوبیم یا مثلا وای چقدر زندگیمون خوبه و ما پرفکتیم و ما خوبیم یا بخوام پز بدم !

نه اینطور نیست این چیزا رو دقیق مینویسم تا اگر جایی از رفتارم اشتباهه بهم گوشزد کنید . مثل همیشه که با مهربونیاتون بهم میگید 

نظرات 3 + ارسال نظر
mahee 1396/10/14 ساعت 20:39

بهترین کارو میکنی..پناه هم باشید و به همدیگه امنیت و ارامش بدین..
الهی که خدا خوشبختتون کنه و زندگیتونو حفظ کنه

رز 1396/10/16 ساعت 14:37 http://mysky.blog.ir

سلام.
چند وقتیه وبت رو میخونم. امیدوارم در کنار همسرت شاد و عاشق و سلامت باشی.
من به هر کس که دوستش دارم مطالعه سایت گیس گلابتون رو پیشنهاد میکنم. نویسنده اش یه خانم دکتر جراحی هست که الان بعد سالها طبابت بیشتر نویسندگی میکنند و دوره های اموزشی مختلف برگزار میکنند.
درباره سوالی که چند تا پست قبل پرسیده بودی، که وقتی از همسرت ناراحتی چه کار کنی و خیلی چیزای دیگه میتونی مقاله ها و دوره های خیلی مفیدی تو سایتش پیدا کنی.
http://www.gisgolabetoon.ir

گندم 1396/10/19 ساعت 18:11

اینجور وقتا که میگن پاهام درد میکنه منظورشون اینه اگه دوست داری و یا می تونی پاهام رو ماساژبده یا لگد کن تا دردش خوب بشه همسر من که حتی علاقه به بستن و چرب کردنشون هم داره که من ندارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد