هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خوابم نمیبره :( هشت خیلی وقته خوابیده .

از شنبه سرم خیلی شلوغ میشه . فقط میتونم برسم خونه و بخوابم . 

تا جمعه پیش هشت هستم بعدش باید برگردم بیمارستان .

چند وقتیه احساس میکنم کلیه هام درد میگیرن و این منو میترسونه .

با مهره های کمر و گردنم مشکل دارم ! یعنی خیلی ظلم کردم در حقشون .

وقتی فیلم میبینیم و یه صحنه های جدید و باحالی داره به هشت میگم چرا اینا از این کارا میکنن تو نمیکنی ؟ میگه اینا فیلمه عزیزم من کمرم نصف میشه همچین حرکتی بزنم . دیگه یه صحنه ای داشت که دختره بد گردنشو گذاشته بود و داشت کتاب میخوند پسره اومد و بهش گفت نه نه نه عزیزم اینجوری اذیت میشی و بغلش کرد و پوزیشن درست بهش داد . 

نگاه کردم به هشت ، هشت گفت عزیزم اینا فیلمه من بهت قول میدم این پسره واسه این دختره تف هم نمیندازه :)) 

ِدراز کشیدم و هشت رو میبینم . چه آروم خوابیده به معنای واقعی ز غوغای جهان فارغ .

چقدر خستس .

گرسنم شد :/ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد