هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

Ch.p

داشتم فکر میکردم من چرا باید انقدر الکی به بقیه محبت کنم ؟! 

الکی محبت کردن فقط و فقط باعث میشه احساس برتری و توهم بزرگ منشی بهشون دست بده !

برای چی باید من عامل همچین حس کاذبی باشم ؟! همین حس کاذب شاید باعث اعتماد به نفس کاذبشون بشه و اطرافیانشونو اذیت کنه .

من هدفم چیز دیگه ای بود . هدفم دوستی بود ولی اشتباه میکردم . کافیه یه جای کارت گیر بیفته اصلا به روی خودشون نمیارن و البته کار درست اینه که سطح توقعت رو به صفر برسونی و از کسی انتظار نداشته باشی .

باید بس کنم این همه حس توهم ایجاد کردن در افراد برای جامعه خوب نیست ! 

نظرات 2 + ارسال نظر
Trane fn 1396/10/22 ساعت 00:41

کار به جایی رسیده ادم مهربونُ احمق و خنگ و اسکل تصور میکنن

چرا انقد زر میزمی نظرات هم بازه تایید نمیکنی خو یهو ببندش واسه خودت فک بزن. اصلا باورم نمیشه تو دانشجو پزشکی باشی یه جوری میزنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد