هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

آف

خدا رو شکر امروز آفم . البته چند تا چارت برای فردا باید اماده کنم و پرینت بگیرم و پرس ... .

هومن به برو بکس گفته که اردیبهشت عروسیشه ، خبرش از جراحی تا سوختگی پیچیده :))

دوستم پوستشو پیش یکی از بامرامای پوست لیزر کرده ، از اون دکترای بامراماااا از اون خوبای لیزر :)) انقدر صمیمی و لاتی باهات حرف میزنه انگار نه انگار خانم دکتره :)) دمش گرم از این ادمایی که کلا رو بازی میکنه . ظاهر و باطن یکیه .

شنبه ها همیشه جزو روزهای شلوغ منه و از شلوغ بودن خسته نمیشه برای همین مثل بقیه ویکند و هالی دی نداریم :/ پنجشنبه و جمعه سر کار هم باشیم باید برنامه های شنبه رو اماده کنیم .

تازه هشت هم باشه ! خدا رو شکر خیلی اخلاقش خوب شده و خیلی خوب درک میکنه .

بچه ها هم که قبلا یه جو معرفت داشتن این روزا دیگه جا به جا هم نمیکنن :/ تازه من اصلا تا الان جا به جایی نداشتم و اونا اگر میخواستن جا به جا کنن من قبول میکردم .

برای شنبه هم باید ناهار اماده کنم دیگه خسته شدم از فست فود و بیسکوییت و ... . واقعا خیلی بد شدم قبلا رعایت میکردم و سالمتر غذا میخوردم .

و اینکه الان دارم منت هشت رو میکشم از رفرنس بخونه من تایپ کنم و بدم پرینت بگیره که میگه کار داره :/ ناموسن برم جرش بدما :/ 

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا 1396/10/22 ساعت 14:01

ی سوال لطفا من حدود 8 تا لکه ریز که جوش سطحی بودن و دست زدم جاش قهوه ای شده الان دارم پوستم عالیه همین چند تا لکو دارم کلی دارو مصرف کردم حدود یک و خورده ای، ولی اینا موندن و فقط کمرنگ شدن حالا شنیدم لیزر لک رو بدتر میکنه و ممکنه کل صورتو بگیره نظر شما چیه دکتر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد