هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بمیر

انقدر اذیتمون کردن انقدر خستمون کردن که دیگه لمس شدیم .

صبح تا شب بین رنج و گریه و دعواها و بد صحبت کردن همراه ها کار میکنم ، شب برمیگردم با یه جنجال تازه رو به رو میشم .

با یه نقشه ی جدید ، با یه موش دوانی تازه !

هشت رو میبینم خسته س ، پژمردس ، پیر شده ! موهای شقیقش سفید شده . هیچی نمیگه اعصاب بحث کردن نداره میریزه توی خودش . هر کسی هر چی میگه ، فقط میشنوه .

اما من محکم ایستادم ، مثل کوه جلوش وایسادم ! سپر شدم تا هیچ طوفانی نتونه رد شه به هشت برسه .

نمیذارم هیچ رعد و برقی ، هیچ طوفانی و هیچ کولاکی از من رد شه .

فقط دوس دارم گهگاهی برگردم و به هشت بگم چت شده ؟! چرا چیزی نمیگی ؟ چرا جوابشونو نمیدی ؟ نکنه راست میگن ؟! 

نظرات 2 + ارسال نظر
در انتظار نی نی 1396/10/29 ساعت 01:43

سلام هفت جان تو رو خدا درست بگو چیشده چشمام گرد شده از تعجب معنی این ۲تا پست آخرت چیه دختر. کاش بشه حرفات ازسر بهونه گیری ها و دل نازک شدن های گاه و بی گاه زنونه باشه. بخدا خیلی نگران تو و عاشقانه هات شدم. برای آرامش زندگیت دعا میکنم عزیزم . فقط کاش زودتر عروسی میکردید بخدا من خودم درعرض ۲۰ روز همه ی کارامو کردم و ۲۲ اسفند رفتیم سرزندگیمون همه تعجب کرده بودن چرا یهویی ولی همسرم به حرف هیچکس گوش نکرد الانم راضیم. تو هم تا دیرنشده عروسی رو برپاکن خاتون جان

صحرا 1396/10/30 ساعت 03:34

مردهایی که کم حرف میزنند سختترین مردهای دنیا هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد