هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

وقتی یه نفر باهام بد حرف میزنه ، منم میتونم همون الفاظو به کار ببرم منتهی شرمم میاد خجالت میکشم .

مثلا میتونستم به هشت بگم خودت چی داری ؟! من از لحاظ خانواده و چیزای دیگه از تو خیلی بالاترم، تو چی داری ؟! به شغلت مینازی ؟! عزیزم منم موقعیت اجتماعی خیلی خوبی دارم شغلم بهترین شغل دنیاست عاشقشم .

اما خب اونجایی که باید میگفتم "خودت چی داری" خجالت کشیدم. گفتم نه زشته بابا . 

گفتم که باهاش رودربایستی دارم یکم ، چطور بگم یکم حرمت ها هنوز قوی و محکمن .

در هر صورت الام کلی میس کال ازش دارم و اس ام اس های عذرخواهی .

متاسفانه یکم طول میکشه فراموش کنم ، باید پدرش قشنگ در بیاد تا بفهمه ناز یه دختری مثل من رو باید چطور کشید .

زیادی کوتاه اومدم . هرکس الان جای من بود سریعا کات میکرد و تمام .

کاش بیخیال این رفتار متمدانه میشدم و الکی اروغ روشنفکری نمیزدم . والا ! بشین خونه بابات جونش بالا بیاد .

نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا 1396/11/03 ساعت 18:00

افرین عالیه که جوابش حرفاشو ندادییادت باشه مردا وقت عصبانیت از اونجاشون دستور میگیرن به جای مغزشون.بزار خودش فهمیده همه چیز رو نباید به ... بگیره.داره یواش یواش درست میشه
هی حرف الکی نزن تمومش میکنم تموش میکنم مگه دوست دختر و دوست پسرید؟ زن و شوهرید طلاقم الکی نیست.دوبار جلوش بگی طلاق میگیرم دفعه سوم میگه به تخمم والا هی دهن منو باز میکنی.

صحرا 1396/11/03 ساعت 18:09

آره واسه منم پیش اومده. تو دعوا لالمونی گرفتم چون شرمم می شده. البته این مربوط میشه به رابطه های قبل ازدواج. همسری رو حرفایی که که میزنیم حتی تو ناراحتی خیلی حساسه. منم عمدتا سکوت میکنم مثل خودش موقع اعصاب خردی چون میدونم زبونم تند و تیزه و کار دستم میده!
به نظرم کار درستی کردی چیزی نگفتی. بذار تو شرمندگی حرفایی که زده بمونه. ناز هم بکن تا بفهمه چطور ناز بکشه.
میدونی هفت جان یه سری حرفا که شاید سرسری و بی قصد زده بشه خیلی تاثیر بدی رو رابطه میذاره. خوشحالم که تو خانومی کردی و هیچی نگفتی و امیدوارم هشت یکم به خودش بیاد.خیلی هم در دسترس نباش واسش تا قدرتو بیشتر بدونه

Trane fn 1396/11/04 ساعت 02:49

ت من که خیلی بچه ام و نمیدونم چی باید بگم الان جز اینکه امیدوارم جنااب هشت ادم مهربون و عاشق باشن همیشه و از این حرفا نزنن تو عصبانیت

یه سری حرمتها را برای همیشه نگه دار
چه رودربایستی باشه چه نباشه
یه سری حرمتها نباید شکسته بشه... که اگه بشه یواش یواش هیچی باقی نمیمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد