هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

من فشار عصبی زیاد تحمل کردم ، توی  زندگیم واقعا زیاد فشار عصبی داشتم . 

به جای تخلیه سرکوبش میکردم یا سرکوب میشد . پرخاشگری هم که بنابر نظر جناب فروید بزرگ سرکوب بشه اتفاقات خوشایندی نمیفته .

با چشمای نیمه باز دارم در لحظات آخر هوشیاری خودمو اینجا تخلیه میکنم شاید از بار کاری قلبم کم کرد .

یکی میشه همه پناه آدم ، بعد یهو دهنشو باز میکنه و هرچی تا حالا نگفته میگه . عقده های دلش سر باز میکنن . بعد یهو میبینی بی پناه شدی ، یهو میبینی اون همه اعتماد کردن ها پوچ شدن اون پناهی که داشتی الکی بوده ، تو فکر میکردی پناهه ولی میبینی هیچ پناهی در کار نبوده .

نظرات 3 + ارسال نظر
ضحی 1396/11/10 ساعت 10:38

دختری من تاحالا پیام برات نزاشته بودم ولی میخونمت مدتهاس

جیا شده و جیا شنیدی و...ک اعتمادت ریخته و حالت بد شده رو نمیدونم
فقط میدونم بی اعتمادی بعد از ی اعتمادِ زیاد خیلیییی سخته(جون خودمم ی جورایی تجربش کردم)
ولی هفت جان بدون ک میکذره
یا درست میشه و روزای خوب میان
یا درست نمبشه و تموم میشه و ی کم اذیت میشی و بعد بازم روزای خوبت میان
مطمین باش همیشه اوضاع اینجوری نمیمونه
روزای بی نهایت قشنگی برات تو راهه
از نوشته هات کاملا معلومه ک ج دختر باهوش و فهمیده و محکمی هستی،بس این روزارم قطعا میتونی خوب بگذرونی
منتظر دیدن خنده هات از پشت نوشته هات هستم

پریسا 1396/11/10 ساعت 11:02

کاش این روزا کنارت بودم
کاش میتونستم کاری برات بکنم
خدا تنهات نمیزاره محیا

صحرا 1396/11/10 ساعت 16:44

هفت عزیز اگر بگم درکت می کنم اشتباه نکردم. قبلا چنین موقعیتی برام پیش اومده و بدجور شکستم. امیدوارم به خودت فرصت حل و فصل موضوعو بدی و سرکوبش نکنی.
آدم دوست داره خودش باشه و این نسخه ی واقعی خودشو فقط به کسی که پناهه نشون بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد