هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

آشتی

میگه آشتی کن دیگه .

میگم نه برو همون جایی که بودی .

میگه اون موقع که خوشگل بودی نازت خریدار داشت الانم نازت خریدار داره .

میگم چه فرقی دارن اونوقت ؟

میگه ینی من همه جوره دوستت دارم .

میگم خب ؟! وظیفته .

میگه آره فقط خواستم بدونی به کسی ربطی نداره ، انتخاب من به خودم مربوطه .

میگم واقعا ؟! 

میگه آره . آشتی کن دیگه خسته شدم .

میگم قبوله ! آشتی .



پ.ن:

نمیدونم اعتقادات خرافی شما تا کجا ادامه داره . ولی مال من تا  اونجایی ادامه داره که من یه خاله دارم که تا بهش میگم من و هشت با هم خیلی خوبیم چشماش گرد میشه و یه برقی میزنه و از فرداش من و هشت تا مرز طلاق میریم .

اصلا وقتی به خالم اینجوری میگم شب ها بی دلیل از خواب میپرم و حس میکنم نمیتونم بخوابم .

و از این موضوع خیلی میترسم ! 

حالا میخواید اسمشو بذارید خرافه خرافاتی یا هرچی ! ولی من چیزایی رو به چشمم دیدم که نمیتونید باور کنید !

چند وقت پیشا خالم لباسشو داد خشکشویی و اون بیچاره به خاطر یه حواس پرتی کوچیک لباس خالم پاره شد :/ 

خالم خیلی عصبانی شد و همشم میگفت که فلان خشکشویی فلان بلا رو سر لباسم اورده و فحشش میداد .

چند روز بعد خشکشویی آتیش گرفت :/ من نمیگن کار خالمه ولی نمونه کار از این قبیل زیاد داره !! 

مامانمم بهش گفت ریلی ؟! به خاطر یه لباس ؟! رفتی نشستی دعا خوندی و نوشتی و فلان کردی ؟! 

کلا خالم آدمیه که به دعانویسی و اینجور چیزا معتقده ! و اصلا هم به خانواده ی مادریم نمیخوره هیچ جوره :/ نه کلاسش نه خودش نه شوهرش :/ نه بچه هاش :/ 

نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا 1396/12/12 ساعت 13:43

محیا یه چیزی بگم نترس اما منم اعتقاد زیادی به دعا نویسی دارم زندگی خاله م بخاطر دعایی که زن عموش براش گرفته بود یکسال داغون شده بود و به مرز طلاق رسیده بود.
یاد بگیر هیچوقت از خوشبختی هات نگو برای کسی محیا.
میگم کاش یه دعانویس پیدا میکردی میرفتی پیشش حتی اگر خودتم نمیتونی بری بگو مامانت بره.
میگما یه سرچ بکن دعای چشم زخم نمیدونم باطل السحر اینارو از اینترنت درار.
محیا بیا بوست کنم دلم برات تنگولیده

پریسا 1396/12/12 ساعت 14:38

قضیه خاله م مال 15 سال پیشه.
پوستش کنده شد رفت دعانویس کارشو درست کرد.
بگرد توی اینترنت حتما پیدا میکنی.
من اعتقاد دارم مگه میشه نداشت به قول مامانم زمین و زمان به دعا وصله.
رمال نه رمال و فال گیر با دعانویس فرق داره.
حالا یه سرچی بکن 4 تا دعا پیدا میکنی. دیگه هم پیش هیچ کس حتی خانواده ت از روابط گل و بلبلتون نگو

صحرا 1396/12/12 ساعت 16:42 http://sahra95.blogsky.con

بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم. به به
از خاله ات دوری کن خب. از ادمهای موج منفی فاصله بگیر جانم

خیلی ذوق کردم آشتی کردین.امیدوارم دلتون همیشه پر از مهر بهم باشه.
پی نوشتت خرافات نیست.واقعیته .به نظر من تا میتونی از این طور ادمها پرهیز کن.
چه کار سختی داری.هندل کردن رابطه با ادمای مختلف
راستی اینجا دقیقا گفتی چی شدی؟من که دقیق نفهمیدم.ولی هی شاخ در میارم باند پیچی هستی.
دخترم برای خودت یه گوسفند پخ پخ کن بده به کسایی که لازم دارن
امیدوارم بیای از سلامتیت بگی به زووودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد