هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

وقتی از قیمتا خبر نداری و پول کنار میذاری

میخواد برای خودش  سیستم خوب بگیره میگم کامپیوتر بخر لپتاپ نگیر .

میگه اره منم از لپتاپ خوشم نمیاد ولی خونه ای که دیدم جا برای کامپیوتر نداره .

میگم مگه چند متره ؟

میگه صد و بیست متر .

بعد میگه هفت حالا نمیشه خونمون فلان جا باشه ؟! خونه ی بزرگتر دوس نداری ؟ 

میگم نمیدونم تو چی ؟

میگه من هرجایی که تو باشی رو دوست دارم :* 


*خلاصه که امیدوارم بره یه لپتاپی چیزی واسه خودش بگیره .

هزینه ای که گذاشته برای خرید لپتاپ یا یه سیستم خوب پونصد هزار تومنه :))))) 


پ.ن:

خونه ی بزرگتر ینی جای دور تر نسبت به نقطه نظر من . (قیمتش کمتر میشه)

نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه 1396/12/13 ساعت 13:32

لپ تاپ دست دوی اروپایی بخره. از نوی وارداتی هم بهتره. چون برای اروپایی ها ساخته شده. من ۵ ساله لپ تاپ دست دو دارم و واقعا راضیم‌. قیمتی هم با ۵۰۰ میشه یه چیز نرمال خرید.

یه نظرم بزار فعلا از لپ تاپ خودت استفاده کنه
:)))))

صحرا 1396/12/13 ساعت 18:11 http://sahra95.blogsky.con

به نظر من اول زندگی اولویت نزدیکی به محل کار باشه بهتره. هرچند هستند کسایی که خونه بزرگ و دلباز اولویته واسشون

گندم 1396/12/13 ساعت 18:12 http://40week.blogfa.com

صد و بیست متر هم خوبه نقطه مهمتره همون نقطه را دریاب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد