هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

درگیر توام

چند تن از آقایون هستن که اینجا رو میخونن بسیار خوب و مودبن.

و از اونجایی که من اینجا رو شبیه حموم زنونه نکردم و خیلی راحت سوال هاشون رو در مورد روابطشون میپرسن و ازم نظر میخوان .

من واقعا خوشحال میشم از اینکه انقدر به فکر معشوقشون هستن :) 

آقایون اگه معشوقتون بدونه انقدر فکرتون درگیرشه از شدت ذوق بال درمیاره ! 

باور کنید فقط کافیه بهش بگید ببین من بلد نیستم مثه تو حرفای عاشقانه بزنم ، احساسمو ابراز کنم ، اما همیشه فکرم درگیر توئه . همیشه و هر لحظه فکر و ذکرم تویی ، پس این قهر و آشتی ها رو بس کن .

ذوق مرگ نشد بیا تف کن تو صورت مموتی :/ 

این پیچیدگی شما مرد ها در عین سادگی خزعبلاتی بیش نیس ناموسن :/ 

حسام عزیز جواب ایمیلت رو دادم :)

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا 1397/01/29 ساعت 00:26 http://roga2.blog.ir


الهی بگردم...
برمیگرده اونروزا ....
خاک تو سرشون
اه

tarane fn 1397/01/29 ساعت 15:46

من نمیدونم چرا این پسر های توی وب ها انقدر عاشقن پسر های توی اینستا هم انقدر پولدارن بعد هر چی داغون و نفهم و خسیس تو واقعیت ما میبینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد