هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

ریویو

 

 



پ.ن :


فایند می  :))

حدس بزنید با همین چهره های سانسور شده ، من کدوم میتونم باشم ؟! 

وقتی میگید اولی ، راست و چپش رو مشخص کنید نوابغ :/


ب.ر.ن:

یکی کامنت گذاشته شب جمعه س حیف که نمیتونی امشب بدی !

خیلی ممنون دوست عزیز که یاداوری میکنی یه لجنی گورشو از زندگیم گم کرده بیرون !!

میدونی عزیزم ، بهتر ! حتما لیاقت همچین کیس توپی رو نداشته :))



بهترین کامنت ها :

من فقط از اون کامنت هایی که خوشم میاد فقط چند خطشو اینجا شیر میکنم . کامنت ها ممکنه طولانی تر باشن .


۱.اولش چپیه به نظرم اومد ولی بعدش گفتم راستیه.
ولی من به چیزی که اول تو ذهنم بیاد اطمینان می کنم
بعدشم، کلا اکثر چیزا به چپته! پس همون چپیه ای!!!
*********
۲.این که گوشی دستشه به نظرم‌ تویی ،
البته اون کفش قرمز هم خیلی احتمالش بالاس
*********
۳.جوووووون
*********
۴.با توجه به چیزایی هم ازت خوندم و چون خیلی وقته که می‌خونم احتمال می‌دم...
(دوس داشتم اینو بذارم چون کسایی که خیلی وقته منو میخونن تاج سر منن ، رو سر من جا دارن :)) )
*********
۵.هیچکدومشون نیستی فکر کنم عکاسه باشی.
(عزیزم تو بزرگترین گاف عالمی :)) عکس سلفیه :)) )
*********
۶.سلام

وسطی نیستی به نظرم چون خیلی مظلوم و محجبه هست. به نظرم سمت    چپی هستی . (سلام عزیزم من خیلی از طرز کامنت گذاشتن شما خوشم اومد لطفابیشتر کامنت بذار :*)



نظرات 16 + ارسال نظر
tarane fn 1397/01/30 ساعت 20:56

جوووووون

beny20 1397/01/30 ساعت 21:31 http://beny20.blogsky.com

این که گوشی دستشه به نظرم‌ تویی ،
البته اون کفش قرمز هم خیلی احتمالش بالاس

ولی وسطی نیستی مطمینم √

حالا اگه ندیدی همون وسطی باشه :/

بابت کامنتی که بهتون دادن ، اونایی که خانواده درست و حسابی ندارن همیجورن به دل نگیر

kimia 1397/01/30 ساعت 22:06

عکس ترم اولته؟

احسان 1397/01/30 ساعت 22:22

اولش چپیه به نظرم اومد ولی بعدش گفتم راستیه.
ولی من به چیزی که اول تو ذهنم بیاد اطمینان می کنم
بعدشم، کلا اکثر چیزا به چپته! پس همون چپیه ای!!!

... 1397/01/30 ساعت 22:28

اولی سمت چپ:|

سوفیا 1397/01/30 ساعت 22:49

یه بار گفتی آیفون دوست نداری و از گوشیای سامسونگ استفاده می‌کنی...
اونی که عکس می‌گیره آیفون دستشه...
احتمالا تو نیستی...
با توجه به چیزایی هم ازت خوندم و چون خیلی وقته که می‌خونم احتمال می‌دم وسطی هم نباشی چون مطابق تصوراتم استایلت جسورانه‌تر از یه دختر کلاسیک‌پوشه...
حدس می‌زنم دختر سمت چپی باشی...
ولی فکر می‌کردم باید بزرگتر باشی...

ندا 1397/01/30 ساعت 23:10

اینا خیلی مظلومن این نوشته ها به هیچکدومشون نمیخوره فکر کنم عکاسه باشی

زهرا 1397/01/30 ساعت 23:17

سلام
وسطی نیستی به نظرم چون خیلی مظلوم و محجبه هست. به نظرم سمت چپی هستی

احسان 1397/01/30 ساعت 23:50

خب حالا بگو کدومشونی دیگه

سمت راستی ای ب نظرم... ب 2 دلیل!
یه کم تپله
بعد هم از بقیه بهتر افتاده. آدم عکس دسته جمعی رو در صورتی میذاره که از بقیه بهتر افتاده باشه!

صحرا 1397/01/31 ساعت 00:15 http://sahra95.blogsky.con

چون گفتی که خیلی به حریم ها اهمیت میدی احتمال میدم وسطی باشی

پریسا 1397/01/31 ساعت 00:16 http://roga2.blog.ir

خب اول بگم دختر گوشی به دست.
محیااااااا عالی گفتی. اون لیاقت تو رو نداشت.
دوستت دارم یه عالمه

Sin 1397/01/31 ساعت 00:44 http://recluse.blogsky.com/

کفش قرمز خیلی بهت میاد

پریسا 1397/01/31 ساعت 01:31 http://roga2.blog.ir


جوووووون

یه خواننده گذری ! 1397/01/31 ساعت 17:56

کم سن میزنی !
نمیدونم چند سألته :)
حالا بهشتی میخونی مگه ؟!

خواننده گذری ! 1397/01/31 ساعت 18:01

اگه دانشجو بهشتی باشی که باید خیلی بخوونی و همش در حال فعالیت علمی و متمرکز رو اون باشه ذهنت
اونم پزشکی که رشته چندان اسونی نیست و تلاش زیاد میطلبه !
بعد چطور وقت میکنی این حجم وب بخونی و کامنتم بزاری و تازه خودتًم وب بنویسی ؟؟ برام سواله خب !
راهشو به مام بگو !
خدارو چه دیدی شاید با پرستیژ شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد