هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

متهوع

همیشه فکر میکردم مکان هایی که یه کلونی پسر حضور دارن مثل خوابگاه ، پادگان ،... . کلونی موجودات تک سلولی هم همون جاست ! خطر جدی برای محیط زیست محسوب میشن ! پر از کثیفی و شلختگی و بی مبالاتی و چیزای چندشه .

حتی فکرش هم تهوع آوره !


پ.ن:

الانم همین فکرو میکنم .


پ.ن۲:

با این خاطراتی که شما پسرا تعریف کردید فکر کنم در آینده هم همین تصور رو داشته باشم .

نظرات 4 + ارسال نظر
tarane fn 1397/01/31 ساعت 21:36

بعضی دخترا هم کم از پسرا ندارن تو خابگاه در حد انداختن شرت وسط اتاق

علی 1397/01/31 ساعت 21:58

اینقدرم عن نیست ... وای ولی ی بار رفتم حمام ، یکی کاندوم استفاده کرده بود فکر کنم بزنه. بعد ول کرده بود اونجا. حموم مورد علاقه ی من هم بود. رید توش خلاصه. دیگه نرفتم اونجا.

منم با فکرت کاملا موافقم

در مورد نی نی ها راست گفتی
باید امیدوار بود
ماهم به قول مامانبزرگت عمل میکنیم و میگیم سرزا دعا کنه برای همه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد