هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خدا روزای بد ما رو از ریشه نمی کنه

از فکر و خیال سرم درد گرفته . 

مدام حرفای هشتو دارم از دیشب با خودم مرور میکنم .

دختره کیه ؟ از کی رابطشون شروع شده ؟ ینی وقتی با من بوده خیانت میکرده ؟ الکی گفته ؟ راست گفت ؟ 

نمیدونم چی راسته چی دروغه . میخوام بخوابم و وقتی بیدار شم که این چیزا گذشته باشه ، متاسفانه دنیا اینجوری میچرخه که تو باید درد ها و رنج ها رو یکی یکی بکشی و دهنت صاف شه . وقتی مطمئن شد خوب سرویست کرده بیخیالت میشه .

فک میکنید رفتار من در برابر حرف های هشت چی بود ؟! 

هیچ !

خیلی عادی نشستم و انگار نه انگار اتفاقی افتاده !

مثل این بود که یکی رو به روی شما بشینه و بهتون بگه من میخوام پول هاتون رو با خودم ببرم و تمام ثروت و قدرتتون رو تصاحب کنم . 

و شما هم کاری از دستت برنیاد و به نشانه تایید سر تکون بدید .

از نظر من یه نوع ضعفه .

از نظر منی که با داد و قال و دعوا همیشه پیروز میدان میشدم یک نوع ضعف محسوب میشه .

من فقط نشستم و احساس واقعیم رو بروز ندادم !

حتی سعی نکردم روشو کم کنم ! نگفتم کاش پدرم دست از این کار ها برداره و بذاره هر کدوم به معشوقمون برسیم .

همون که قبلا گفتم ، خدا روزای بد ما رو از ریشه نمیکنه... .

فکر میکنم تازه بدبختیام شروع شده و یه جاده بی انتهاست که من فقط باید ازش بگذرم و بلا ها و تیرگی و سیاهی روی سرم بباره .


نظرات 7 + ارسال نظر

مطمئن باش فقط خواسته تو رو بسوزونه...دختر کجا بود به این سرعت...میخواد تو رو عصبانی کنه....این درگیریها برای اون هم راحت نیست، داره فیلم بازی میکنه دختر..
اونم آدمه و سرشار از احساس...از شدت خشم اش اینجوری میگه، ولی توی دلش هنوز دوستت داره...
روزهای خوبتون رو به یادبیار، خاطرات خوبتون...حالا اگر قسمت بود بهم برسید اگر نبود هم دعا میکنم هر دوی شما خوشبخت بشید...کمی آرامش لطفا

لعنت به من که با تمام وجودم کلمه کلمه ت را فهمیدم
ولی این جاده انتها داره..نترس...

عاطفه 1397/02/19 ساعت 14:24

متاسفانه باید بگم فکرت درسته چون من کشیدم

پریسا 1397/02/19 ساعت 14:25 http://roga.blog.ir

من برعکس تو فکر میکنم. همین که عکس العمل نشون ندادی نشون دهنده قدرتته. داد و فریاد کار آدمای ضعیفه دختر.
من خوشحالم که عزت نفس و اعتماد به نفس داشتی.
نیم درصد فکر کن توی دورانی که توی زندگیت بوده بهت خیانت کرده اونوقت همچین آدمی ارزش گریه کردن داره؟
میدونی یه شب تا صبح بشین گریه کن جیغ بزن خودتو بزن . اونم نه به خاطر هشت به خاطر یکسالی که از عمرت هدر رفت. بخاطر یه عشق مرده. یه شب تا صبح عزاداری کن اما صبح تمومش کن بشو یه آدم دیگه.
اینقدرم چس ناله نکن که نمیشه و من میمیرم و از این حرفا. هیچکس از جدایی نمرده که تو دومیش باشی. اگه بنا به مردن بود من باید 11 سال پیش که آرش رفت میمردم. اما زنده م زندگی میکنم دوباره عاشق شدم.
هیچکس مثل من و آرش عاشق نبود. نفسم بسته به نفسش بود جونش بسته به جونم بود. یه اتفاق یه حادثه ازهم جدامون کرد زجر کشیدم چندسال اما تموم شد. درسته اون هنوز روزای سختش مونده درسته آرش هنوزم هست و عاشقه اما بخاطر اینکه خودش مسبب جدایی مون بود.
بسته دیگه توام هی میام اینجا میبینم روزبه روز بدتر شدی. تو آدم کم آوردن نیستی .
هشت رفت تموم شد. برگرد به زندگیت

پریسا 1397/02/19 ساعت 14:25 http://roga.blog.ir

من برعکس تو فکر میکنم. همین که عکس العمل نشون ندادی نشون دهنده قدرتته. داد و فریاد کار آدمای ضعیفه دختر.
من خوشحالم که عزت نفس و اعتماد به نفس داشتی.
نیم درصد فکر کن توی دورانی که توی زندگیت بوده بهت خیانت کرده اونوقت همچین آدمی ارزش گریه کردن داره؟
میدونی یه شب تا صبح بشین گریه کن جیغ بزن خودتو بزن . اونم نه به خاطر هشت به خاطر یکسالی که از عمرت هدر رفت. بخاطر یه عشق مرده. یه شب تا صبح عزاداری کن اما صبح تمومش کن بشو یه آدم دیگه.
اینقدرم چس ناله نکن که نمیشه و من میمیرم و از این حرفا. هیچکس از جدایی نمرده که تو دومیش باشی. اگه بنا به مردن بود من باید 11 سال پیش که آرش رفت میمردم. اما زنده م زندگی میکنم دوباره عاشق شدم.
هیچکس مثل من و آرش عاشق نبود. نفسم بسته به نفسش بود جونش بسته به جونم بود. یه اتفاق یه حادثه ازهم جدامون کرد زجر کشیدم چندسال اما تموم شد. درسته اون هنوز روزای سختش مونده درسته آرش هنوزم هست و عاشقه اما بخاطر اینکه خودش مسبب جدایی مون بود.
بسته دیگه توام هی میام اینجا میبینم روزبه روز بدتر شدی. تو آدم کم آوردن نیستی .
هشت رفت تموم شد. برگرد به زندگیت

احسان 1397/02/19 ساعت 15:14

هفت عزیز، فکر و خیال و خودخوری و ... همشون واقعا سم هستن برا آدم.
امیدوارم همین طور که از این شرایط درمیای، حواست باشه که دیگه خودت به خودت صدمه نزنی.

صحرا 1397/02/19 ساعت 17:22 http://sahra95.blogsky.com

هفت جان تو کل ماجرا اینکه به این فکر میکنی که هشت با کسی بوده یا نبوده خیلی عجیبه! طرف برداشته رک و پوست کنده گفته نمیخوام این رابطه رو بعد تو به فکر اینی که هشت با کس دیگه ای هست یا نه. گیریم باشه به درک. متاسفانه این بشر انقدر حقیر و خار هست که هر کاری برای شکستن دل تو میکنه. از کمترین فرصت توی مشاوره دوتاییتون استفاده کرده تا به تو ضربه بزنه و من در عجبم مگه تو در حقش چه کردی که یه نفر اینقدر جری و بیرحم باشه. هفت جان این که واکنش نشون ندادی رو کاملا درک میکنم. چون توی وجود تو هنوز محبتت به اون به بقیه احساسات غالبه. و خوشحال باش که تو شبیه اون نیستی. هنوز دلت معنی عشق و تعهد رو میفهمه. من اگه بودم یه جلسه پیش مشاوره خصوصی میرفتم و ازش می پرسیدم نظرش چیه اگه فکر میکنه مشاوره کمک نمیکنه بیخیال این جلسه های عذاب آور میشدم. به قول مامانم بندی که پاره شده رو با صد تا وصله هم نمیشه جورش کرد. حیف تو و احساست برای کسی که لیاقت یه ذره اش رو هم نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد