هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بلوتوث

اومده به من میگه فلان عکسو داری ؟

میگم اره .

میگه خب چطوری برای من بفرستی ؟ بلوتوث خوبه . بلدی با بلوتوث کار کنی ؟

میگم بلوتوثو که همه بلدن ! 

میگه نه قصد جسارت نداشتم :////

پس قصد چی داشتی کژکش ؟! میومدی فحش خارمادر میدادی دیگه :/

نظرات 6 + ارسال نظر
Va hid 1397/03/24 ساعت 09:39 http://pitek.blog.ir

زیاد سخت نگیر!!
اصلا ارزش فکر کردن نداره!!

دلتون شاد

زهرا 1397/03/24 ساعت 10:00

من نمیدونم تو دنیای واقعی تو چطوری حرف میزنی و با دیگران برخورد داری، ولی آگه ی ذره شبیه همین وبلاگ باشی برات متاسفم، محل کارم ی همکار دارم مثله هفت این وبلاگ حرف میزنه کلمات زشت، از خودش که هیچ روزی هزار بار مادرشو لعنت میکنم برای تربیت چنین دختر دریده ای و خاک میکنم تو سر اون نامزدش که چنین انتخابی داشته....

منم اتفاقا همین فحش و لعنت رو به پدر و مادر و خود شخص میدم و درواقع افراد نزدیکشو زیر سوال میبرم و برای همسرش طلب صبر میکنم و میگم خاک تو سرش که تونسته کسی رو انتخاب کنه که زود و بیجا قضاوت میکنه و برای خودش حق الناس درست میکنه ! شما کلا یک دقیقه با من برخورد داشتی که صرفا از نوشته های وبلاگم اینطور برداشت کردی ؟
حتما روزه هم هستی ؟! نمازم میخونی ؟!
قبول باشه ان شاء الله !

دختر 1397/03/24 ساعت 15:21

ناراحت نشو خانم هفت ولی تااندازه ای حق با این خانم هست
برای ی خانم اونم از نوع دکترش ب کار بردن خیلی از این الفاظ واقعا واقعا قشنک نیست
قطعا در دنیای واقعی شما اینجوری نیستی و عادی هستی،کاش اینجام بااینکه خونه خودت هست ی کم بیشتر ب خوده واقعیت شبیه باشی
از طرف ی دوست

زهرا 1397/03/24 ساعت 17:04

من گفتم هفت وبلاگ نه هفت واقعی امیدوارم که هفت واقعی اینطوری نباشه...من اعتقادی به روزه ندارم، حرف من اخلاقیاته دین الان این وسط چکاره است؟؟؟؟

متین 1397/03/24 ساعت 20:00

أاااااا،کف کردم،کامنتو،خب گل جان،شما دوست نداری نخون،با این ادما برخورد نداشته باش،به مادر بدبختو نامزدش چکار داری!!!!الان لعنت کردن و خاک توسر کسی گفتن جز رفتار پسندیدست مثلا!!!ای خدا،انقد زندگی مردمو راحت کنو غرق خوشی،نیان بهم گیر بدن..پلیز.
من معذرت میخوام هفت جان ..

هلن 1397/03/25 ساعت 15:20

سلام هفت عزیزم ناراحت نباش زهرا از اون ادما انعطاف ناذیر دنیا ندیده اس که وقتی ادم یه حرفی میزنه فقط ظاهر حرف می بینه والا هر کس وبلاگت خونده میفهمه تو اینجا اینجور می نویسی وگرنه در واقعیت بسیار با احترام برخورد می کنی. برو تفریح کن این حرفا یادت بره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد