هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خیلی حساس شدم و خیلی حسود .

هر روز یه بسته بزرگ حسادت رو باز میکنم و کلی حسودی میکنم :( 

میبینمشون و گوله گوله اشک میریزم .

بهم برمیخوره و رامو کج میکنم و میرم .

بهم برمیخوره که جایی توی این دنیا ندارم .

نظرات 3 + ارسال نظر
مسلم 1397/04/03 ساعت 20:20 http://kafgorgi.blogsky.com/

دلت بی غم

سمیه 1397/04/03 ساعت 22:56

من این روزا رو تازه گذروندم
البته با کمک روانشناس و روانپزشک
میفهممت سخته
ولی باید بگذرونی
خود جدایی به اندازه کافی تلخ و سخت و بد هست نزار گرفتار افسردگی و ... بشی

تیلوتیلو 1397/04/04 ساعت 17:13

یه کم با خودت بی انصافی کردی
تو الان احساسات جریحه دار شده... نباید انتظار داشته باشی خیلی عادی و ریلکس و خوب رفتار کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد