هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

چند روزی بود به خاطر دراومدن ابروهام احساس بز بودن میکردم :/ 

ابروهای پهن و زشت :/ 

امروز زدم خرابشون کردم و الان احساس سرخپوست بودن بهم دست داده :/

نظرات 4 + ارسال نظر
اوا 1397/04/05 ساعت 02:24

تیلوتیلو 1397/04/05 ساعت 09:43

چه تفاهمی
منم زدم ابروهام را ویران کردم
الان تبدیل شدن به دوتا ابروی کوچولو

مهدی 1397/04/05 ساعت 21:55

اتفاقا ابرو های پهن و طبیعی بسیار زیبا و جذابه در دنیای امروز و مده !
فقط مرتب کنید کافیه
بهتون توصیه میکنم اگه ابرو های پهنی دارین زیاد نازک نکنید زیرا در طولانی مدت باعث ضعیف شدن ابرو ها و امکان رشد رو میگیره .
بنظرم به میزانی که ایرانی ها با صورتشون ور میرن و با طبیعت بدنشون میجنگن هیچ خانوم خارجی اینکار نکنه
البته قصد جسارت به شما ندارم خدایی نکرده و کلی گفتم .

ارش 1397/04/05 ساعت 21:57

واای چرا من اسم خودمو مهدی زدم ؟؟
ببخشید امروز خسته م و حواسم نبود اشتباه نوشتم اسمو !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد