هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

مجیدمونه

امروز یکی از (چند)  سال پایینی هامونو دیدم . اگه بدونید چقدر ذوق کردم :)))

خیلی گیج بود هول شده بود نمیدونست باید چیکار کنه .

گفتم فلان کارو بکن .

گفت من اصلا خبر نداشتم امروز باید بیام و فهمیدیم خانم فلانی گفته بیاد .

گفتم به سوپروایزر یا مترون بگو که قرار نبوده تو بیای و از این حرفا .(بازخواست میکنن)

رزاقی شنید ! از اونجایی که پرستارا هوای همو دارن فکر کنم پیش خودش گفت چه ذات خبیث و کثیفی داره :))))

خلاصه دعا کنید برای من ، برای مجیدمون که کلاهمون پس معرکه س :))))

نظرات 1 + ارسال نظر
Va hid 1397/04/13 ساعت 16:42 http://pitek.blog.ir

مجید هم مثل بقیه این مسیر رو طی میکنه و پخته میشه !!

دلتون شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد