هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بد

گفت محیا حالم خیلی بده . (سابقه بیماری قلبی داره)

گفتم کجایی ؟ 

گفت فلان جا و گفتم باشه و اومدم دنبالت .

وسط راه خلاف کردم و پلیس جلومو گرفت خدا رو شکر اتیکت روی مقنعه م بود .

تا گفتم پزشک فلان بیمارستانم و اتیکتمو دید ، جریمه رو بیشتر نوشت .

:( 

تازه میخواس ماشینو بخوابونه انقدر قسم و آیه خوردم که خدا میدونه نزدیک بود گریم بگیره .

بدو بدو رسیدم و دیدم حالش خوبه .

انقدر زدمش و گریه کردم نفسم بالا نمیومد .

خیلی حالم بد شد و بدم اومد .

همون موقع سریع سوار شدم و اومدم خونه .

هنوزم باورم نمیشه :( 

نظرات 5 + ارسال نظر
mahee 1397/04/17 ساعت 23:25

چرا الکی گفت؟

جو عاشقانه بده .

tarane fn 1397/04/17 ساعت 23:51

چه شوخی بدی کرده

خیلی ترانه هنوز حالم بده

آواره 1397/04/18 ساعت 14:49

چرا من نمیفهمم چی میگی؟ اصلا نفهمیدم کی چی گفت

محیا اسممه :))
اره بد تعریف میکنم حال حرف زدن ندارم

آواره 1397/04/18 ساعت 18:33

خب بعدا خوبشو تعریف کن

نبکا 1397/04/18 ساعت 19:00

چه اسم قشنگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد