هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

ممد

کاش ممد بودم نبودم که ببینم .

عمیقا وضعیت اورژانس برام غیر قابل تحمله .

بوی توطئه میاد و جا به جایی .

امیدوارم اگر به صلاحمه جا به جام کنن .



ب.ر.ن: 

جک هندزفریم خراب شده :(

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو 1397/05/15 ساعت 10:02

هندزفری ها کلا سر سازش ندارن

Va hid 1397/05/15 ساعت 21:11 http://pitek.blog.ir

سلام
حالت خوب!
جالب بیان کردی!!
همه جا از این زیر آب زنی ها هست!!
امیدوارم شرایطتتون بهتر بشه!
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!!
بهرحال شما حواستون جمع باشه که بیش از حد به کسی بها ندید!!
به قولی مهربونی دخترانه رو هنوز توی این سن و سال دارید!!

دلتون شاد خانم دکتر!!!

سلام وحید عزیزم :*
شرایط سخت و تنگ و نفس گیریست :(
:*

احسان 1397/05/16 ساعت 00:03

واقعا چقدر این 2 موضوع از لحاظ اهمیت تو یه سطحن :|

+ناموسا چرا زودتر نگفتی اسمت محیاست؟ :||
کراشم شدیدتر میشد روت

واقعا برای من هندزفری مهم تره .
من به کسایی که موجب رنجش من میشن بهایی نمیدم و صد در صد هندزفریم که باعث آرامش من میشه رو بیشتر دوس دارم و از نبودش ناراحتم .

عامو خیلی وقته فهمیدی اسم من محیاس :/ یادت میره همش :/

احسان 1397/05/16 ساعت 01:46

اره قطعا هندزفری برا فرار از دست دیگران خیلی گزینه خوبیه
امروز برا اولین بار که بیرون بودم و داشتم راه می رفتم گذاشتم هندزفری رو، اصلا جدا شدم از همه چیز
خیلی خوبه
+نه کلا اون موضوع تو ذهنم مونده بود گفتم یه بار دیگه تاکید کنم

پیاده روی نباید هدفون یا هندزفری گذاشت , ریسکش بالاست .
:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد