هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

گلخونه ای

امروز رفتیم گلخونه و چند تا گلدون جدید خریدم َ بعدش منو رسوند آرایشگاه .

یه خانوم خیلی جوونی اونجا اومده بود موهاشو درست کنه . خودش خیلی خوشگل بود َ‌بور بود با چشمای آبی و گونه های خوشگل .

بعد یه زنگ زد به شوهرش و با لحن نه چندان خوب َ گفت بیاد دنبالش . شوهرشم بهش گفت با تاکسی یا اسنپ بره .

من باورم نمیشه چطور تونست به زن به این خوشگلیش بگه با تاکسی بره ! یا اسنپ !‌عاقا من تاکسی یا اسنپ باشک به زنت تجاوز میکنم !!

از بس این بشر خوشگل شده بود . یعنی همه با دهن باز نگاش میکردن .

من اصلا امنیتی حس نمیکنم نمیدونم با چه جراتی اعتماد کرد پسره با اسنپ فرستادش .

نظرات 1 + ارسال نظر
حوا 1397/09/19 ساعت 08:36

بلد نبوده لوندی کنه برای شوهرش... باید با ناز بهش میگفته نه با لحن نه چندان خوب...
من بودم با این توصیفای شما قورتش میدادم نقطه چین ندارم تجاوز کنم بهش

حتما عضو فعال انجمن خانومای قری هم هستی ؟! :))))
بد نگفت بهش ، عادی بود . فقط گفت میای دنبالم ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد