هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

شیفت خر

۱.امشب شام بیمارستان هم کوفته بود :)) خوب نبود ، همه دل درد گرفتن . 

۲.به "اون" زنگ زدم و داشت از خستگی میمرد . یکم حرف زدیم و دیدم خیلی بیحاله خداحافظی کردم .

۳.چاق شدم زشت شدم :)) 

۴.زن هایی که میان بیمارستان ، به خاطر مسمومیت دارویی (خودکشی) و دلیلش کتک خوردن از شوهرشونه ، میگم دفعه بعد که شوهرت کتکت زد زنگ بزن اورژانس اجتماعی .

قشنگ اورینتش میکنم و فمنیسم بازی درمیارم و میفرستمش اورژانس .


نظرات 1 + ارسال نظر
سلام 1397/10/01 ساعت 17:21

یعنی واقعا با قوانین مسخره ما، اورژانس اجتماعی کاری هم براشون میکنه؟!

شنیدم که بهشون جا و مکان میدن . همین که امنیت جانی داشته باشن و جایی برای موندن که مجبور نشن دست به کار خطرناکی بزنن خوبه .
من وظیفم اطلاع دهیه , نمیخوام دفعه ی بعد که شوهرش کتکش زد به خاطر اینکه حامی نداره دست به خودکشی بزنه . میخوام از خودش دفاع کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد