هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

تحریف

چند وقت پیش توییت زده بود به من نگید محیا یا مهیا ، به من بگید مه یا .

الانم یه توییت زد رفتم کامنت گذاشتم و از قصد نوشتم بیخیال محیا .

از بس که از این بیمزه بازیا بدم میاد :)))

یا اون یکی دختره میگه به من نگید حوریه که پاداش اسلام برای مومنانه ، من اسمم هوریه س به معنای خورشید نمیدونم چی .

حالا با این چیز بازیا که لغت زبان پارسی و شناسنامت تغییری نمیکنه همچنان همون حوری نوشته میشه .


نظرات 6 + ارسال نظر
mahee 1397/10/01 ساعت 12:07

این اداها زیاد شده ولی به نظرم حوریه از همشون بدتر بود. خیییلی لوس بود

عشق منو ببین خوبی عشقم ؟ جوجو خوبه ؟
ها عامو عینهو کپه لیمو

البته از بی مزه بازیای خیلی فراووووون این روزها که بگذریم بعضیا واقعا اسمشون اونطوریه... و ما اشتباه فکر میکنیم

اونا که هیچ...اسم خودشونه و بس .
اینایی که اسمشون توی شناسنامه حوریه س و میگه به من نگید حوری و هوری صدام بزنید مسخرس .

بعضیا دیگه همه چیز را شور و بی مزه کردند...

زیاد جدی گرفتند... .

پریسا 1397/10/01 ساعت 20:07 http://roga2.blog.ir

هوری یا حوری مگه فرق داره؟ چطوری شنیده میشه؟

پریساااااا عشقمممممم :***** چطوووری ؟
مردشورتو ببرن :/ کصافت :/ کوجو بودی تو ؟ چرو وبت نیس :(
نمیدونم والو :))

پریسا 1397/10/01 ساعت 21:09 http://roga2.blog.ir

جووووووون عجقم
خوبم تو چطوری؟
وبم به ملکوت اعلا پیوست
چه خبرا

بد نیستم .

mahee 1397/10/01 ساعت 22:41

میخونمت هر وقت به روز میشی.
خوبم..خوبه. میره مدرسه. باسواد شده بچم..زبونشم درازتر شده گودزیلای ناقلام.

عزیزمممممم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد