هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بی اعصابی

دلم خیلی گرفته ، فک کنم به خاطر بهم ریختگی هورمون هاست .

متاسفانه شیفتم :( ناراحتم :( نباید امشب شیفت می بودم .

دیوونم همش شیفتای الکی مزخرف ! 

شبام زیاده این ماه ، دهنم سرویسه .

از جمعه ها شب بدم میاد چون با یکی شیفتم که عن ترین ادم زمینه .

حال ادمو بهم میزنن .

اعصابمم داغوووون . امروز رفتم دیدم یکی از گلام خشک شده .

عر میزدماااا .

چند روزه رفتم خونه ننم ، بدبختی اونم به نظرم میاد رو اعصابه ! اصلا حوصلشو ندارم . بدی خونه مجردی اینه روز اول که کنار خانواده ای خوبه اما روزای بعد دوس داری زودتر برگردی خونه خودت .

بیچاره بابام...تک و تنها واسه خودش میپلکه . صبحای زود بیدار میشه میره نونوایی و صبحانه درست میکنه و چای دم میکنه .

میره سر کارش ، ناهار همونجا میخوره و میاد بعد از ظهر میاد خونه و یه چرتی میزنه و شب هم میره بیرون و پیش دوستاش و الی اخر.

به کار هیچکسم کار نداره . یه گوشه نشسته زندگیشو میکنه .

اخ اخ الان یادم اومد اتفاقا خیلیم فضوله و به همه چی کار داره .

اخی...قبل شیفت رفتیم با هم لوازم تحریری و یه بسته خودکار رنگی و دفترچه خریدیم و دو تا دونه باتری ! هفتاد هشتاد تومن شد !

چند وقتیم هست با "اون" کات کردم و اصلا اعصاب ندارم .

خب توکل بر خدا . ایشالا که شیفت خوبی باشه .


نظرات 3 + ارسال نظر
. 1397/10/08 ساعت 15:14

خب به سلامتی با "اون" هم کات کردی و جات ما دلمون واسش تنگ میشه

اعظم 46 1397/10/08 ساعت 19:32

هفت مدتی کامنت ها رو تایید نمی کنی

عاری

سلام با عرض ادب و احترام و تبریک برای بلاگ خوبتون
یه خواهشی داشتم ازتون
من یه وب سایت دارم با نام شهر بدلیجات که نماد اعتماد هم داره و باز هم میخوام ازتون موکدا خواهش کنم که وب سایت من با نام شهر بدلیجات رو جز لینکهای سایتتون بذارید
با این کار کمک خیلی خیلی زیادی به من میکنید و باید بگم به اقتصاد یک خانواده و در آمد زایی یک جوان بیکار کمک میکنید
با تشکر قبلی و خواهش فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد