هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

افکار پلیدتو

توی یه کلاسی ثبت نام کردم ، به نام کلاس ذهن ! برای کسایی که ذهنشون مغشوشه ! سر در گمن و نمیدونن چیکار باید بکنن و از دست خودشون کلافن :/ 

اشغالای به درد نخور ذهن رو میندازه دور ، خوبا رو مرتب میکنه .

ادمای سمی رو خیلی لطیف از زندگیتون حذف میکنه و قویتون میکنه کون گشادتونو تنگ کنید و ارادتونو بدست بیارید و برید پی زندگیتون .


پ.ن:

میخوام از شر افکاری که ذهنمو مشغول کردن راحت شم ‌.


ب.ر.ن:

عامو خبر داشتید ماهی وبشو باز کرده ؟! 

نظرات 6 + ارسال نظر

http://kaveh-accordion.blogfa.com

خیلی کامنت تکان دهنده ای بود :/ بیا بُر بیرون عامو فک کردم دزده

mahee 1398/01/09 ساعت 14:35

خصوصی
سلام هفت عزیزم
نمیدونستم باید بهت خبر بدم یا نه. یه اخلاقای گندی دارم که اینم جزئشونه! نمیخوام کسی توی معذوریت قرار بگیره.
خوشحال شدم اسمتو دیدم هفت..ممنون بهم سر زدی
ماچ

mahee 1398/01/09 ساعت 14:39

چه کلاس خوب و باحالی
تاثیر داشته واقعا؟

تازه یه جلسه رفتم :))

ریحانه 1398/01/09 ساعت 16:31

چه خوب. افرین. اگه تونستی هر از گاهی برخی جملات یا روش هایی که به نظرت جالبه را بیا بگو

1 1398/01/11 ساعت 14:45

سلام
منم ذهن مشوشی دارم و خسته شدم دیگه
میشه اسم موسسه یا کلاسا رو بگین؟
من کلاس ذهن رو سرچ زدم بیشتر کلاسای تقویت حتفظه اومد؟

سلام جانم ، از صفحه ی اینستاگرام چرخزنان پیگیر باشید : @charkhznan

پسرک 1398/01/12 ساعت 01:28

خب جزوتو اینجا کپی کن
بلکه ما هم بهره ببریم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد